افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

دامنه سایت آتنا هک شد!

  • کد خبر : 368494
دامنه سایت آتنا هک شد!

وب‌سایت آتنا در 18 سپتامبر مورد حمله قرار گرفت. به گفته Blockchain Homeland، Etna Labs (آزمایشگاه اتنا) به کاربران هشدار داده است که با هیچ وب سایت یا برنامه ای که ادعا می شود اتنا هستند تعامل نداشته باشند. وب سایت اتنا هک شد با توجه به پستی که توسط آزمایشگاه اتنا در شبکه های […]

وب‌سایت آتنا در 18 سپتامبر مورد حمله قرار گرفت.

به گفته Blockchain Homeland، Etna Labs (آزمایشگاه اتنا) به کاربران هشدار داده است که با هیچ وب سایت یا برنامه ای که ادعا می شود اتنا هستند تعامل نداشته باشند.

وب سایت اتنا هک شد

با توجه به پستی که توسط آزمایشگاه اتنا در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، اکانت ثبت کننده دامنه این وب سایت هک شده است و تا رفع این مشکل وب سایت در حال حاضر از کار افتاده است.

آزمایشگاه اتنا همچنین به مشتریان اطمینان داد که پروتکل اتنا تحت تأثیر این حمله قرار نگرفته است و تمام سرمایه های مشتری کاملاً ایمن است.

شرکت امنیت بلوکید (مسدود کردن) همچنین به کاربران اتنا که در زمان حمله به سایت متصل بودند هشدار داد که هیچ تراکنشی را امضا نکنند و بلافاصله کیف پول خود را از سایت جدا کنند.

منبع: Blockaid
منبع: Blockaid

MetaMask همچنین به کاربران Etna هشدار داده است که وب سایت های جعلی MetaMask از این حمله سوء استفاده می کنند و قصد دارند کاربران را فریب دهند و عبارات بازیابی و رمز عبور آنها را بدزدند. Metamsk Web3 Wallet همچنین وب سایت Etna را به عنوان یک لیست فهرست می کند.وب سایت فریبنده» به کاربران نشان داده شده و تا اطلاع ثانوی از استفاده از آن منع شده است.

هکرهای کریپتو در سال 2024 بیش از 1.2 میلیارد دلار سرقت کردند

بر اساس گزارش Immunfi، زیان های ناشی از هک کریپتو تا پایان آگوست 2024 به بیش از 1.2 میلیارد دلار رسیده است. این آمار نشان دهنده افزایش هشدار دهنده 15.5 درصدی در فعالیت های مخرب در مقایسه با مدت مشابه در سال 2023 است.

در 3 سپتامبر 2024، پروتکل Penpie، که یک پروتکل مستقل مبتنی بر Pendle است، مورد حمله قرار گرفت که منجر به از دست رفتن 27 میلیون تومان از سرمایه مشتریان

اخیرا پلتفرم دلتا پرایم نیز هک شده است 6 میلیون دلار مواجه شده است که توسط یک سوء استفاده از کلید خصوصی ایجاد شده است. پس از این اتفاق، مایر دولو، مدیر فنی شرکت امنیت سایبری Cyverse گفت: هکرها کنترل کیف پولی را که مدیر قراردادهای پروکسی دلتاپرایم بود، به دست گرفتند. هنگامی که این افراد کنترل کیف پول ها را به دست آوردند، قراردادها را تغییر دادند تا استخرهای DeltaPrime در شبکه Arbitrum را تخلیه کنند.

هکر DeltaPrime بلافاصله 6 میلیون دلار استیبل کوین دزدیده شده را به اتریوم تبدیل کرد و به گفته محقق Anchin ZackXBT، این فعالیت مخرب ممکن است با هکرهای کره شمالی مرتبط باشد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-19 14:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.