افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

داماد با دیدن چهره واقعی عروس از او طلاق گرفت!

  • کد خبر : 361095
داماد با دیدن چهره واقعی عروس از او طلاق گرفت!

عروس و دامادی که در شب عروسی طلاق گرفتند و در واقع دامادی که در شب عروسی عروس را طلاق دادند، جزئیات بیشتری در مورد این موضوع خواهید دانست. به گزارش صبح ؛ در سال های اخیر در برخی کشورها جشن ازدواج به صورت سنتی برگزار می شد. پدر و مادر پسر با توجه به […]







عروس و دامادی که در شب عروسی طلاق گرفتند و در واقع دامادی که در شب عروسی عروس را طلاق دادند، جزئیات بیشتری در مورد این موضوع خواهید دانست.



به گزارش صبح ؛ در سال های اخیر در برخی کشورها جشن ازدواج به صورت سنتی برگزار می شد. پدر و مادر پسر با توجه به سلیقه و فرهنگ خانواده دختری را برای ازدواج انتخاب کردند و به خواستگاری او رفتند.

بدون اینکه دختر و پسر همدیگر را دیده باشند یا دوست داشته باشند. گاهی دختر و پسر در زمان خواستگاری همدیگر را می دیدند، اما گاهی اوقات عروس و داماد تا زمان ازدواج اجازه ملاقات نداشتند.

این روش ازدواج در عربستان سعودی نیز رایج بود و به همین دلیل عروس و دامادهایی که در شب عروسی از هم جدا شدند، در قسمت بعدی ماجرای طلاق این عروس و داماد را می خوانید که در رده بندی قرار گرفت. پربازدیدترین سایت سایت های جهان

یک داماد عرب پس از دیدن عروسش در شب عروسی، طلاق گرفت. عروس و داماد به روش سنتی ازدواج کردند و داماد بدون دیدن عروس با او ازدواج کرد.

این داماد قبل از دیدن عروس تصور دیگری از او داشت اما با دیدن عروسش در شب عروسی تمام تصوراتش به هم ریخت و تصمیم گرفت در شب عروسی طلاق بگیرد و از هم جدا شود.

این زوج اهل شرق عربستان بودند و مراسم ازدواج خود را در شهر مدینه منوره برگزار کرده بودند. آنها تا شب عروسی همدیگر را ندیده بودند و بدون اینکه همدیگر را بشناسند و یا همدیگر را ببینند، توافق کرده بودند که با هم ازدواج کنند، اما وقتی عروس چادرش را برداشت تا عکس یادگاری بگیرد.

داماد متعجب شد زیرا تصور متفاوتی از چهره عروس داشت بنابراین تصمیم گرفت در همان لحظه به همه چیز پایان دهد.

آقا داماد پس از قطع مراسم عروسی متوجه اشتباه خود و رفتار زشت خود با عروس شد و برای او پیام عذرخواهی فرستاد.

عروس خانم در پاسخ به این توهین گفت: متاسفانه امروزه جوانان همه چیز را در زیبایی می بینند و منش و رفتار همسرشان چندان برایشان مهم نیست.

طبق سنتی که هنوز در میان بسیاری از قبایل در عربستان وجود دارد، عروس و داماد بدون اینکه یکدیگر را ببینند، توافق می کنند که با هم ازدواج کنند. امروزه در بسیاری از جوامع نحوه انتخاب همسر تغییر کرده است و دختر و پسر پس از آشنایی با یکدیگر و در صورت ایجاد هماهنگی و رضایت بین آنها و خانواده ازدواج می کنند.

منبع: مینی بان




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=361095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.