افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

داستان کشف جسد زن جوان در کمد

  • کد خبر : 410112
داستان کشف جسد زن جوان در کمد

در پی کشف جسد زن جوان در کمد دیواری در جنوب استان تهران، تحقیقات جنایی آغاز و 3 مظنون در رابطه با این پرونده توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شدند. به گزارش صبح امروز، در پی کشف جسد زن جوانی در کمد دیواری در جنوب استان تهران، تحقیقات جنایی آغاز و 3 […]







در پی کشف جسد زن جوان در کمد دیواری در جنوب استان تهران، تحقیقات جنایی آغاز و 3 مظنون در رابطه با این پرونده توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شدند.



به گزارش صبح امروز، در پی کشف جسد زن جوانی در کمد دیواری در جنوب استان تهران، تحقیقات جنایی آغاز و 3 متهم در رابطه با این پرونده توسط کارآگاهان اداره دهم دستگیر شدند. پلیس آگاهی پایتخت

ظهر روز جمعه چهارم آبان ماه کشف جسد زن جوانی در یکی از روستاهای قیامدشت توسط مردم به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

در پی اعلام این خبر، تیمی از با سابقه ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران با حضور در محل حادثه، جسد زن جوان افغانستانی را که در داخل کمد به قتل رسیده بود، پیدا کردند. همچنین تحقیقات اولیه نشان داد مقتول در مکانی دیگر قربانی شده و عاملان جنایت ابتدا جسد را در کمد قرار داده و به روستای مورد نظر منتقل کردند.

تیم جنایی که در تحقیقات متوجه وجود دوربین های مداربسته در اطراف روستا شده بودند، تصاویر خود را بررسی کردند و در این شعبه از تحقیقات مشخص شد 3 مرد جوان با یک دستگاه وانت اقدام به انتقال جسد کرده اند.

با کسب این اطلاعات مهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با استعلام پلاک خودروی وانت و اقدامات اطلاعاتی گسترده، هویت 3 مرد جوان را شناسایی و موفق به دستگیری آنها شدند.

با تکمیل تحقیقات صحنه جنایت و دستگیری تنها متهمان پرونده، کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی مأموریت یافتند تا تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

جسد مقتول برای بررسی های دقیق تر به پزشکی قانونی منتقل و متهمان برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

منبع: بهترین ها




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.