افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
4

داستان واقعی عشق و ازدواج شاهزاده لاهی و هودونگ

  • کد خبر : 255634
داستان واقعی عشق و ازدواج شاهزاده لاهی و هودونگ

داستان عشق پرنسس ناکرانگ و شاهزاده هودونگ یکی از مشهورترین داستان های عاشقانه در تاریخ کره است. در ادامه این ماجرا را برای شما شرح می دهیم. به اسمارتک نیوز – آنچه در جومونگ 3 (جامیونگ گو) دیده می شود، مثلث عشقی بین هودونگ، جامیونگ و لاهی است. اما همانطور که در داستان های تاریخی […]







داستان عشق پرنسس ناکرانگ و شاهزاده هودونگ یکی از مشهورترین داستان های عاشقانه در تاریخ کره است. در ادامه این ماجرا را برای شما شرح می دهیم.





به اسمارتک نیوز – آنچه در جومونگ 3 (جامیونگ گو) دیده می شود، مثلث عشقی بین هودونگ، جامیونگ و لاهی است. اما همانطور که در داستان های تاریخی گفته می شود، خبری از جامیونگ نیست و فقط عشق بین شاهزاده لاهی و هودونگ وجود دارد.

طبق کتاب تاریخی سامگوک ساگی، یک روز شاهزاده هودونگ برای شکار به اوکجو رفت و در آنجا با پادشاه ناکرانگ، چوی ری، ملاقات کرد.

چوی ری پس از آشنایی، هودونگ را به قصر دعوت می کند. در آنجا شاهزاده هودونگ و شاهزاده ناکرانگ با هم آشنا می شوند و در نگاه اول عاشق هم می شوند. ازدواج می کنند و زندگی شادی دارند.

ازدواج-لاهی و هودونگ

هودونگ مجبور شد به کشور خود بازگردد، اما چون بدون اطلاع پدرش با امپراتور تاموشین (موهیول) ازدواج کرده بود، نتوانست شاهزاده لاهی را با خود ببرد.

هودونگ در گوگوریو همه چیز را برای پدرش موهیول توضیح داد. اما موهیول برای بازگرداندن لاهی شرط گذاشت که هودونگ باید ناکرانگ را نابود کند.

هودونگ با ناراحتی زیاد این را برای لاهی توضیح داد. شاهزاده خانم همچنین مجبور شد مخفیانه طبل جامیونگ گو را از بین ببرد.

طبل-ناکرنگ

پس از این، گوگوریو به ناکرانگ حمله می کند و ناکرانگ با از دست دادن سیستم هشدار خود، برای نبرد آماده نیست.

هنگامی که پادشاه چوی ری متوجه نابودی طبل جامیونگ گو می شود، شاهزاده خانم را به جرم خیانت می کشد و سپس خود را به گوگوریو تسلیم می کند.

گفته می شود پس از این ماجرا، هودونگ نیز در غم شاهزاده خانم خود را نابود کرد.






لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=255634

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.