افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

داستان نشان تقلب همستر کمبت چیست؟ آیا متقلب ها حذف می شوند؟

  • کد خبر : 354790
داستان نشان تقلب همستر کمبت چیست؟ آیا متقلب ها حذف می شوند؟

به تازگی یک نشان جدید به قسمت اچیومنت بازی Hamster Combat اضافه شده است که در صورت فعال بودن، امتیاز بیشتری را به کاربر در این بازی نشان می دهد. تقلب کرده است. این علامت اکنون نگرانی های زیادی را در بین کاربران ایجاد کرده است. اما آیا همستر کامبت متقلب‌ها را از ایردراپ آینده‌اش […]

به تازگی یک نشان جدید به قسمت اچیومنت بازی Hamster Combat اضافه شده است که در صورت فعال بودن، امتیاز بیشتری را به کاربر در این بازی نشان می دهد. تقلب کرده است. این علامت اکنون نگرانی های زیادی را در بین کاربران ایجاد کرده است. اما آیا همستر کامبت متقلب‌ها را از ایردراپ آینده‌اش حذف می‌کند؟

به گزارش اسمارتک نیوز، در حال حاضر در ربات Hamster در قسمت Achievements می توانید ببینید که آیا این نشان برای شما فعال شده است یا خیر. فعال شدن آن نشان می دهد که همستر به شما مشکوک به تقلب در این بازی است.

علامت تقلب همستر کمبت

در حال حاضر در بخش دستاوردها (در قسمت خرید پوست) قسمت جدید بازی همستر به نام تقلب بد است اضافه شده تا برای برخی از کاربران فعال شود. اگر این نشان برای شما فعال نشده است، جای نگرانی نیست. با این حال، فعال شدن آن نشان می دهد که Hamster Combat به فعالیت های شما مشکوک شده و آنها را تقلب در نظر گرفته است.

اگر این نشان برای شما فعال شود، Hamster Kombat مشکوک است که شما از طریق آن معشوقه هایش در این بازی شما مشغول جمع آوری کلید یا کسب امتیاز بوده اید. در واقع، مشکوک بودن به هرگونه فعالیت کلاهبرداری که منجر به امتیازهای ناعادلانه کاربر شده باشد، می تواند این نشان را فعال کند.

مبارزه با همسترمبارزه با همستر
اضافه شدن نشان تقلب بد به همستر کمبت – منبع: همستر کمبت/تلگرام

در صورت فعال بودن این نماد، پیام زیر برای کاربران نمایش داده می شود:

ما متوجه فعالیت مشکوکی در حساب شما شدیم.

همستر کمبت هنوز اعلام نکرده که چه اتفاقی برای کاربران کلاهبردار خواهد افتاد. برخی در توییتر معتقدند که به دلیل جمله “منصفانه بازی کنتیم همستر احتمالا به این کاربران هشدار خواهد داد و در صورت ادامه تقلب، از ایردراپ بعدی خود حذف خواهند شد.

به گفته سازندگان همستر، ایردراپ این بازی که ادعا می شود بزرگترین ایردراپ ارز دیجیتال در تاریخ است. 25 شهریور (5 مهر) انجام خواهد شد

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-07 20:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=354790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.