افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

داستان نامه به مدیریت در مورد واکسن HPV

  • کد خبر : 283197
داستان نامه به مدیریت در مورد واکسن HPV

آفتاب نیوز: سید علیرضا مرندی، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران گفت: چندی پیش نامه ای از سوی دفتر رهبری به شورای عالی انقلاب فرهنگی که به موضوع واکسن HPV رسیدگی شد، ارسال شد و این توصیه نامه را ارسال کرد. به فرهنگستان علوم پزشکی که ما پاسخگو باشیم.» وی در خصوص محتوای نامه ارسالی به […]

آفتاب نیوز:

سید علیرضا مرندی، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران گفت: چندی پیش نامه ای از سوی دفتر رهبری به شورای عالی انقلاب فرهنگی که به موضوع واکسن HPV رسیدگی شد، ارسال شد و این توصیه نامه را ارسال کرد. به فرهنگستان علوم پزشکی که ما پاسخگو باشیم.»

وی در خصوص محتوای نامه ارسالی به مدیریت گفت: متن نامه اثربخشی واکسن HPV را زیر سوال برده و غیرعادی بوده است.

مرندی با عنوان این مقاله با بیان اینکه نویسنده نامه از جامعه پزشکی آمده است، تاکید کرد: مواضع نگارنده نامه در 2 یا 3 سال گذشته نسبت به گذشته کمی تغییر کرده است و به همین دلیل است. نکاتی را در مورد واکسن HPV مطرح کرد که انتظار نمی رفت.

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران بر تحلیل های کارشناسان وزارت بهداشت برای تصمیم گیری در این زمینه ها تاکید کرد و تصریح کرد: در اموری که نخبگان نداریم خود را متخصص بدانیم و بهتر است به آنها اجازه دهیم. متخصص باشند نظرتون رو بگید

مرندی افزود: شبهاتی در نامه مطرح شد که غیرعادی به نظر می رسد و از سوی دیگر موضوع واکسن HPV سیاسی شده است.

وی گفت: آنچه فرهنگستان علوم پزشکی در پاسخ به آدرس ارسال کرد این بود که نامه مذکور دانشگاهی نبوده و وزارت بهداشت باید تصمیم بگیرد.

مرندی در پاسخ به این سوال که چه مواردی در نامه به مدیریت مطرح شده که مشکوک بوده است، افزود: می توانم بگویم نکاتی که ذکر شد بعد علمی نداشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=283197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.