افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
6

داستان مصور «اسمارتک نیوز و درب سفر»

  • کد خبر : 141999
داستان مصور «اسمارتک نیوز و درب سفر»

این داستان مصور تقدیم به همه کودکان و بزرگسالانی است که به جادوی سفر اعتقاد دارند. اولین داستان مصور اسمارتک نیوز (طنز)، «اسمارتک نیوز و دروازه سفر» منتشر شد! تاریخ ما تاریخ رسوب بین زندگی روزمره است. زمانی که مردم در میان کار و تلاش روزانه رویاهای خود را فراموش می کنند و دنیایشان به […]

این داستان مصور تقدیم به همه کودکان و بزرگسالانی است که به جادوی سفر اعتقاد دارند.

اولین داستان مصور اسمارتک نیوز (طنز)، «اسمارتک نیوز و دروازه سفر» منتشر شد!

تاریخ ما تاریخ رسوب بین زندگی روزمره است. زمانی که مردم در میان کار و تلاش روزانه رویاهای خود را فراموش می کنند و دنیایشان به اندازه دل درازشان کوچک می شود.

همین الان شروع به خواندن این داستان کنید و از آن لذت ببرید:

101 2

102 1102 1

103 1103 1

سفر سرزمین دگرگونی است. فرصتی برای استراحت، تماشا کردن، زندگی کردن، یادگیری، ایجاد ماجراجویی و تجربه چیزهای جدید.

اینجا سرزمین داستان هایی است که مشتاقانه منتظرند تا مسافری بیاید و لحظه به لحظه آنها را تجربه کند. مسافری که به جادوی سفر ایمان دارد و خود را آزادانه در اختیار این تجربه های گوناگون می گذارد.

ارتباط بین سفر و داستان گویی غیرقابل انکار است. بدون گذر از دالان داستان ها نمی توان درباره سفر صحبت کرد و شنید. بنابراین تصمیم گرفتیم از داستان سرایی برای توسعه برند اسمارتک نیوز استفاده کنیم و عمیق‌تر به معنای سفر بپردازیم. ما به‌عنوان نگهبان سفر، از این تکنیک برای ایجاد آینه‌ای از دنیای داستان‌ها و داستان‌ها استفاده می‌کنیم تا مفهوم عمیق و انسان‌ساز سفر را پرورش داده و منعکس کنیم و همسفرانمان از این مسیر ماجراجویانه با ابعاد و ویژگی‌های برند علی‌بابا آشنا شوند. .

اسمارتک نیوز که پیش از این به عنوان فروشنده بلیط و خدمات حمل و نقل مسافرتی در سال های اول فعالیت خود شناخته می شد، به تدریج فعالیت های خود را گسترش داد و امکان رزرو هتل، تور، اقامت، ویزا، بیمه مسافرتی و … را فراهم کرد و مجموعه کاملی از خدمات را ارائه کرد. خدمات مسافرتی علاوه بر این، با ایجاد رسانه‌ها و محتوای نوآورانه مانند پادکست رادیو دور دنیا، مجموعه کتاب‌های سفر، مجله گردشگری علی‌بابا و پلتفرم علی‌بابا پلاس، خدمات خود را در کل چرخه سفر گسترش داد و به «همسفر هر سفر» تبدیل شد. و در تمام مراحل سفر باهوش باشد.

در چند سال گذشته، ما سعی کرده ایم با توسعه لوگو و طلسم اسمارتک نیوز، طراحی و توسعه یک تایپ (فونت) منحصر به فرد، هویتی برای برند اسمارتک نیوز ایجاد کنیم که کاملاً برای این سفر مناسب باشد. هویتی که ریشه در ماهیت تکاملی و تحول آفرین سفر دارد و با رسالت و شعار «همسفر برای هر سفر» تناسب دارد. اکنون مسقط اسمارتک نیوز به عنوان عنصر انسانی در میان همه این عناصر هویتی، در قالب اولین داستان مصور ما، «اسمارتک نیوز و دروازه سفر» راوی هویت برند اسمارتک نیوز شده است.

در واقع انتشار این داستان مصور گامی دیگر در توسعه برند اسمارتک نیوز است که نه تنها شخصیت اسمارتک نیوز را به کمک تکنیک داستان گویی قدرتمند معرفی و توسعه می دهد، بلکه تداعی های باستانی این شخصیت را به جدیدتر تبدیل می کند. و انجمن های مدرن تر. ، بلکه گامی در توسعه و تحول حوزه برند است که در ایران نیز مورد توجه قرار می گیرد.

داستان مصور «اسمارتک نیوز و دروازه سفر» از مضمونی الهام گرفته شده است که مستقیماً به معنای عمیق سفر اشاره دارد و جادوی سفر را تمجید می کند. جادوی سفر دری رنگارنگ و هیجان انگیز را جلوی پای انسان می گذارد و با اخلاص و اشتیاق او را به تجربه و مشاهده دعوت می کند.

کافی است نشانه ها را ببینیم، به پرواز پرنده مسافر گوش دهیم و حضور جادوی سفر را با نیروی شگفت انگیز تخیل خود باور کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.