افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

داستان قتل دردناک دختر 4 ساله به دست شوهر عام مادرش

  • کد خبر : 404245
داستان قتل دردناک دختر 4 ساله به دست شوهر عام مادرش

به گزارش فرتاک نیوز، متهم 30 ساله به آزار و اذیت وحشتناک کودک کشی همسر عرفی چهار ساله وی در حاشیه جلسه دادگاه به یکی از اتهامات وی که در شعبه ششم دادگاه کیفری استان خراسان رضوی به ریاست قاضی هادی دنیا دده برگزار شد، بازداشت شد. حساب تاسف: در یکی از شهرهای شرق کشور […]

به گزارش فرتاک نیوز،

متهم 30 ساله به آزار و اذیت وحشتناک کودک کشی همسر عرفی چهار ساله وی در حاشیه جلسه دادگاه به یکی از اتهامات وی که در شعبه ششم دادگاه کیفری استان خراسان رضوی به ریاست قاضی هادی دنیا دده برگزار شد، بازداشت شد. حساب تاسف: در یکی از شهرهای شرق کشور متولد شدم و تا کلاس پنجم ابتدایی درس خواندم، اما به دلیل مشکلات اقتصادی چون علاقه زیادی به درس و مدرسه نداشتم، ترک تحصیل کردم و شروع کردم. با پدرم کشاورزی می کردم چون پدرم زمین کشاورزی داشت.

وقتی بزرگ شدم به پیشنهاد دوستانم برای اولین بار مواد مخدر را امتحان کردم. آن روز به مزارع کشاورزی شهر رفتیم و آنجا بود که مواد سنتی مصرف کردم. در همان زمان در حدود 17 سالگی برای یافتن شغل مناسب و پیشرفت در زندگی به مشهد رفتم، در واحدهای ساختمانی کار کردم و حتی پس از گذشت چندین سال به مصرف مواد مخدر سنتی برای تفریح ​​و تفریح ​​ادامه دادم. او آلوده و معتاد به مواد افیونی بود.

خلاصه زندگی مجردی را به همین شکل گذراندم تا اینکه در یکی از ساختمان های چند واحدی در حال ساخت به عنوان نگهبان مشغول به کار شدم و حدود 12 میلیون تومان حقوق گرفتم اما به دلیل این مشکلات مالی نگرفتم. متاهل تا یک سال پیش، زنی مسن که می شناختم، زنی جوان را به من معرفی کرد که دو فرزند داشت.

من هم ازدواج موقتم را با او انجام دادم تا در کنار من زندگی کند. آن زن نوزادش را به یکی از بستگانش سپرده بود تا از او مراقبت کند. اما پسر چهار ساله اش را به اتاق نگهبانی برد. اما آن پسر خیلی بد بود و مدام مرا اذیت می کرد.

چون خیلی عصبی بودم نمی‌توانستم رفتارش را تحمل کنم، برای همین یک بار شیر آب گرم را زیر دوش باز کرد و خودش را سوزاند، اما یک بار هم با چوب قرمزی که با آن داروها استفاده می‌کردم به او ضربه زدم. آثار سوختگی روی بدنش باقی مانده بود.

با این حال من هم داشتم مخارج زندگی آن زن را می دادم تا اینکه روز حادثه، همسر عامم برای انجام کاری بیرون رفت و پسر چهار ساله اش نیز همراه من بود، او را به نوعی مجازات کردم که آنجا مشکوک بود حمله

آن روز وقتی دیدم بچه بیهوش است و حالش وخیم است، دستش را گرفتم تا به مرکز درمانی برسانم، اما او در بیمارستان فوت کرد و من را هم دستگیر کردند، اما قصد کشتن نداشتم. او و اکنون نیز عمیقا از رفتارم پشیمانم، اما ای کاش…

متهم این پرونده با صدور دستور قضایی از سوی مقام قضایی روانه زندان شد تا تحقیقات دقیق تری در خصوص شکایات وی انجام شود.


برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.