افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

داستان عجیب قربانی که قبل از مرگ قاتل خود را فاش کرد

  • کد خبر : 374365
داستان عجیب قربانی که قبل از مرگ قاتل خود را فاش کرد

به گزارش رکنا، چند روز پیش به قاضی امیرحسین علیمردان، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که زن جوانی در یکی از محله های تهران از روی پل سقوط کرد و جان باخت. همچنین بررسی ها نشان داد زن جوان به همراه همسرش در حال عبور از پل عابر پیاده بوده که ناگهان سقوط می کند. […]

به گزارش رکنا، چند روز پیش به قاضی امیرحسین علیمردان، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که زن جوانی در یکی از محله های تهران از روی پل سقوط کرد و جان باخت.

همچنین بررسی ها نشان داد زن جوان به همراه همسرش در حال عبور از پل عابر پیاده بوده که ناگهان سقوط می کند.

پس از این ماجرا فرزندان این زن به دادسرای جنایی تهران رفتند و از پدرشان شکایت کردند و گفتند او عمدا مادرشان را دور انداخته است.

یکی از آنها گفت: مادرمان قبل از مرگ به خاله گفت که پدرمان او را دور انداخت.

خواهر این زن نیز به دادسرا احضار شد و گفت: همانطور که خواهرم گفت روز حادثه برای دیدن خانه ای از خانه خارج شدند. وقتی روی پل بودند، همسرش او را زمین زد. حتی زمانی که خواهرم در بیمارستان بستری شد، وقتی شوهر خواهرم برای معاینه به بیمارستان آمد، خواهرم با دیدن او شروع به جیغ زدن کرد و از او خواست که بیمارستان را ترک کند. سرانجام با وجود تلاش پزشکان، خواهرم فوت کرد و کسی جز شوهرش قاتل او نیست.

ماموران در تحقیقات از شاهدان متوجه شدند که مرد جوان همسرش را پرتاب کرده است. در این شرایط شوهر این زن بازداشت شد اما در بازجویی ها ادعای عجیبی کرد.

وی گفت: من هیچ نقشی در مرگ همسرم ندارم و فکر می کنم او می خواهد با این طرح 3 میلیارد تومانی که به حسابش برای خانه واریز کردم رسیدگی کند.

وی ادامه داد: همسرم کارگر پارک است و از عمد خود را پرتاب کرد تا با ساختن صحنه بتواند پول مرا بدزدد. او هنوز زنده است و مرده بازی می کند تا مرا گول بزند.

این مرد دستگیر شد و با دستور بازپرس بند 10 دادسرای پایتخت، تحقیقات برای روشن شدن ماجرای سقوط مرموز زن جوان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=374365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.