افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

داستان دوستی صمیمی خانم آیدل و نامجون از گروه “بی تی اس” چیست؟!

  • کد خبر : 71678
داستان دوستی صمیمی خانم آیدل و نامجون از گروه “بی تی اس” چیست؟!

جئون سومی خانم آیدل 22 ساله کانادایی-کره‌ایی داستان دوستی خود با نامجون لیدر گروه بی تی اس را تعریف کرده است! اسمارتک نیوز– جئون سومی آیدل محبوب تازه‌کار پس از سوال یکی از طرفداران از چگونگی آشنایی و دوستی خود با نامجون از بی تی اس گفت! به گزارش گروه ترجمه اسمارتک نیوز، جئون سومی اخیراً […]

جئون سومی خانم آیدل 22 ساله کانادایی-کره‌ایی داستان دوستی خود با نامجون لیدر گروه بی تی اس را تعریف کرده است!

اسمارتک نیوز– جئون سومی آیدل محبوب تازه‌کار پس از سوال یکی از طرفداران از چگونگی آشنایی و دوستی خود با نامجون از بی تی اس گفت!

به گزارش گروه ترجمه اسمارتک نیوز، جئون سومی اخیراً اولین کامبک خود را پس از دو سال با آلبومی جدید به نام «Fast Forward» انجام داد. او برای تبلیغات این مینی آلبوم، با بسیاری از دوستان مشهور خود از طریق چالش‌های رقص و برنامه تنوع جدید خود ارتباط برقرار کرد.

یکی از جایی که او توانست با دوستانش جشن بگیرد، جشن پر ستاره‌ای بود که او برای تبلیغ آلبوم کوتاه جدید خود برگزار کرد.

برخی از مهمانان مشهور این مراسم عبارتند از جیهو، نایون و چِیونگ از گروه توایس، ووزی، مینگیو و دِ اِیت از گروه سونتین تِیانگ و جی دراگون از گروه مشهور بیگ بنگ.

در میان مهمانان، نامجون از گروه بی تی اس نیز حضور داشت که نشان می‌داد حلقه دوستان مشهور سومی واقعا چقدر بزرگ است. او با آیدل‌هایی از چندین نسل کی‌پاپ صمیمی است.

دوستی غیرمنتظره این دو آیدل طرفداران را شوکه کرد!

در جریان یک رویداد حضوری طرفداران برای این خواننده انفرادی با استعداد سوالاتی متفاوت آماده کرده بودند. یکی از طرفداران کنجکاو از سومی پرسید که چگونه با رهبر گروه بی تی اس دوست شد. خانم آیدل فاش کرد که این دوستی نسبتاً به تازگی آغاز شده است.

سومی فاش کرد که آن‌ها اولین بار در شام همکاری جی دراگون و برند مشهور نایک که در ماه آوریل برگزار شد، ملاقات کردند.

ناکجون، سومی، جیمین، کازوها، سون نائون، یونجین و لی سو هیوک بازیگر و مدل تنها تعداد کمی از افراد مشهوری بودند که در این شام اختصاصی شرکت کردند.

نامجون فعالیت خود در صنعت کی‌پاپ را در سال 2013 و سومی در سال 2016 پس از حضور در برنامه استعدادیابی idol SIXTEEN در سال 2015 آغاز کرده است. ظاهرا این دو آیدل متوجه شدند که دوستان مشترک زیادی در این صنعت دارند.

سومی نکته دیگری درباره دوستی آن‌ها به اشتراک گذاشت و گفت که آن‌ها اغلب متوجه می‌شوند که ناخودآگاه با یکدیگر به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=71678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.