افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

داستان تلخ دختر فراری! / مادر بینوا از آبروریزی لادن گفت.

  • کد خبر : 248841
داستان تلخ دختر فراری!  / مادر بینوا از آبروریزی لادن گفت.

به گزارش رکنا، زن میانسال که تا حدود یک هفته پیش از دخترش اطلاعی نداشت، با دیدن دختر فراری در کلانتری زبان باز کرد و گفت که از رفتار و تحقیر او خسته شده است. او می خواهد از او مراقبت کند. ماجراهای فرار دخترش از خانه را به همسر سابقم بسپارید، او به مشاور […]

به گزارش رکنا، زن میانسال که تا حدود یک هفته پیش از دخترش اطلاعی نداشت، با دیدن دختر فراری در کلانتری زبان باز کرد و گفت که از رفتار و تحقیر او خسته شده است. او می خواهد از او مراقبت کند. ماجراهای فرار دخترش از خانه را به همسر سابقم بسپارید، او به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری شفای مشهد گفت: وقتی لادن وارد دبیرستان شد، تحت تاثیر رفتار دو نفر از دوستانش قرار گرفت آداب و طرز صحبت و حتی پوششش کاملاً تغییر کرد به طوری که بی حجاب بیرون رفت و لباس های بسیار زشتی پوشید.

با این که از این رفتارها رنج می بردم، اما روی توصیه های دخترانم خیلی سخت گیر نبودم تا «لادن» لجباز نشود و اوضاع بدتر نشود.

این اتفاق به حدی افتاد که دیگر نتوانستم دخترم را کنترل کنم. پس از فارغ التحصیلی در داروخانه مشغول به کار شد و به بهانه اضافه کاری تا نیمه های شب به خانه برنگشت و گاهی تا سحر در خانه دوستانش می ماند.

در همین روزها بود که متوجه شدم او با پسری آشنا شده و دائماً از طریق فضای مجازی با او در ارتباط است، بنابراین حتی در مهمانی ها گوشی خود را گم نکرد.

در این شرایط با آن جوان تماس گرفتم و گفتم من بیش از 2 سال است که با “لادن” رابطه دارم، حالا بیا و تکلیفت را هم با “فرزین” که از یک سال قبل با دخترم دوست شده بود مشخص کن. مدتی قبل! یک هوی و هوس وقتی خیلی راحت این جملات را شنید و گفت: می فهمم و هیچ علاقه ای به دخترت ندارم! لطفا مزاحم نشوید!

خلاصه این شکست عاطفی باعث شد دخترم ما را مقصر این شکست عشقی بداند! در حالی که آن پسر با زبان چرب فقط دنبال شهوت می گشت. پس از این ماجرا، روزی «لادن» با یک سگ پشمالو وارد خانه شد و اظهار داشت که می خواهد آن سگ را در خانه داشته باشد.

این رفتار او باعث شد که دخترانم و اقوام نزدیکم با ما قطع رابطه کنند چون نمی توانستند با این فرهنگ زندگی کنند.

با همه اینها مجبور شدم با رفتار دخترم کنار بیایم، اما کار به جایی رسید که او چشمانش را به خانه مجردی دو دوستش که هیچ محدودیت اخلاقی نداشتند باز کرد و عامل بدبختی لادن شد.

یکی از دوستانش از او خواست تا عکس های بسیار زشت و شرم آور از خودش بگیرد و در فضای مجازی به اشتراک بگذارد. آنقدر از زیبایی دخترم تعریف کرده بودند که او هم تحت تأثیر این کار قرار گرفت، چنین رفتار زشتی انجام داده بود و آنها را منتشر کرده بود. عکس هایی در فضای مجازی که از آن روز به بعد هیچ یک از دوستانم به خاطر این رسوایی و تحقیر به خانه ما نیامدند و از شرم حتی «لادن» را جزو خانواده خود قرار دادند که نمی دانستند.

حدود یک هفته است که از خانه فرار کرده است و من چیزی در مورد او نشنیدم تا اینکه از کلانتری با من تماس گرفتند و او را اینجا دیدم، اما ای کاش…

با توجه به حساسیت این پرونده، کارشناسان اجتماعی با راهنمایی سرگرد احسان سکبر (رئیس کلانتری شفای مشهد) مشاوره روانشناسی را آغاز کردند تا بدانند دختر 20 ساله در معرض عواقب فرار از خانه قرار گرفته است. و سرنوشت دخترانی که پس از فرار به دام گروه های تبهکار افتادند و به فساد افتادند و آینده آنها را تباه کردند.

داستان واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=248841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.