افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

داستان باورنکردنی پیشخدمتی که به یورو 2024 راه یافت! – تابناک

  • کد خبر : 301290

به گزارش تابناک، Vernon de Marco Morlacci (کوردبا، آرژانتین؛ 11-18-1992) یکی از باورنکردنی ترین داستان های آلمان 2024 را دارد. این بازیکن آرژانتینی که می تواند هم در پست دفاع میانی و هم در پست دفاع چپ بازی کند، نماینده اسلواکی خواهد بود. . اما چشمگیرترین چیز مسیری است که برای رسیدن به اینجا طی […]

به گزارش تابناک، Vernon de Marco Morlacci (کوردبا، آرژانتین؛ 11-18-1992) یکی از باورنکردنی ترین داستان های آلمان 2024 را دارد. این بازیکن آرژانتینی که می تواند هم در پست دفاع میانی و هم در پست دفاع چپ بازی کند، نماینده اسلواکی خواهد بود. . اما چشمگیرترین چیز مسیری است که برای رسیدن به اینجا طی کرد.

خانواده ورنون در سال 2001 پس از تاریخ بزرگ اقتصادی از آرژانتین گریختند. پس از مدتی زندگی در اتریش، آنها به اسپانیا نقل مکان کردند، جایی که او برای اولین بار خود را وقف فوتبال کرد: “در 10 سالگی آرژانتین را ترک کردم و تا 12 سالگی فوتبال را شروع نکردم، قبل از اینکه بازی کنم. بسکتبال.”

روزهای اول زندگی او در مایورکا آسان نبود و در یک تیم آماتور محلی بازی کرد: «من در لیگ چهارم اسپانیا بازی می کردم و دستمزدم کافی نبود. ماهانه 225 یورو درآمد داشتم و به سختی می توانستم پول بنزین را بپردازم.

داستان باورنکردنی پیشخدمتی که به یورو 2024 راه یافت!

از این رو، او شروع به ترکیب زندگی فوتبالی خود با زندگی کاری خود کرد: «من می خواستم تنها زندگی کنم و به عنوان «پیشخدمت» در رستوران هتل شروع به کار کردم. حتی به ترک فوتبال هم فکر کردم.

ناگهان در سال 2012 تماسی دریافت کرد که زندگی او را تغییر داد. “ساعت یازده شب چهارشنبه بود و من با یکی از دوستانم در سینما بودم که مامورم با من تماس گرفت تا ببیند آیا می خواهم شانس خود را در لیگ دسته دوم اسلواکی امتحان کنم یا نه.” جایی که اسلواکی در اروپا قرار دارد.”

او قرارداد خود را با باشگاه زملین امضا کرد و در سال 2015 آنها به لیگ دسته اول صعود کردند. در سال 2016، ورنون با اسلوان براتیسلاوا قرارداد امضا کرد. در سال 2017 به لخ پوزنان رفت و در سال 2021 با بازگشت به اسلواکی تابعیت این کشور را دریافت کرد و اولین بازی خود را برای تیم ملی انجام داد.

داستان باورنکردنی پیشخدمتی که به یورو 2024 راه یافت!

علاوه بر این، او در اولین بازی خود مقابل مالت (6-0) گلزنی کرد: “لحظه باورنکردنی بود. بلافاصله بعد از گل، حتی آن را باور نکردم، فکر می کردم خواب می بینم. خوشحالم که بردم و همچنین برای اولین حضور من در تیم ملی “او بارها در مورد آن لحظه خواب دید و سرانجام به حقیقت پیوست.”

زندگی او به شدت تغییر کرده است. او اکنون در لیگ امارات متحده عربی بازی می کند و برای اولین بار خود را برای جام ملت های اروپا آماده می کند. اولین بازی اسلواکی از ساعت 19:30 امشب برابر بلژیک خواهد بود.

“ورزش سه”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=301290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.