افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

داستان بازی Wound Kari 3 چیست؟

  • کد خبر : 339966
داستان بازی Wound Kari 3 چیست؟

اتفاقات کوچک پرتعلیق و مهمی که هرکدام سهم بسزایی در پیشبرد داستان دارند در کنار نقش مالک در راه انتقام و تقویت نقش سایر زنان داستان به جز سمیرا که همیشه او را دارد. مکان در رویدادهای مختلف، داستان پر ریتم این فصل جدید را خلاصه می کند. است به گزارش صبح تایم، اتفاقات کوچک […]







اتفاقات کوچک پرتعلیق و مهمی که هرکدام سهم بسزایی در پیشبرد داستان دارند در کنار نقش مالک در راه انتقام و تقویت نقش سایر زنان داستان به جز سمیرا که همیشه او را دارد. مکان در رویدادهای مختلف، داستان پر ریتم این فصل جدید را خلاصه می کند. است



به گزارش صبح تایم، اتفاقات کوچک پرتعلیق و مهمی که هر کدام سهم بسزایی در پیشبرد داستان دارند در کنار نقش مالک در راه انتقام و برجسته کردن نقش زنان دیگر در داستان به جز سمیرا. ، که همیشه در رویدادهای مختلف جای خود را دارد، خلاصه خط داستان ریتمیک این فصل جدید است.

دوازدهمین قسمت از فصل سوم «زمکاری» نیز پخش شد. فصلی که از ابتدا با ریتمی متفاوت منتشر شد و یادآور حسی بود که در فصل اول این سریال دیدیم.

اتفاقات کوچک پرتعلیق و مهمی که هرکدام سهم بسزایی در پیشبرد داستان دارند در کنار نقش مالک در راه انتقام و تقویت نقش سایر زنان داستان به جز سمیرا که همیشه او را دارد. مکان در رویدادهای مختلف، داستان پر ریتم این فصل جدید را خلاصه می کند. است

در فصل سوم «زخم» شخصیت ها به شکلی پیچیده و چند بعدی به تصویر کشیده می شوند که مخاطب می تواند بیشتر با آنها ارتباط برقرار کند. مالک با تصمیمات پیچیده و گاه متناقض خود نشان می دهد که همچنان درگیر جاه طلبی های شخصی و انتقام گیری است. این رفتارهای پیچیده باعث شده است که شخصیت مالک به یکی از جذاب ترین و چندوجهی ترین شخصیت های سریال تبدیل شود. سیما در این فصل نیز با ورود به داستان و روابط پیچیده اش با مالک، طلوعی و سمیرا به عنوان یک شخصیت کلیدی و تاثیرگذار نشان داده شده است. در واقع بسط و تعمیق داستان و شخصیت ها یکی از اتفاقات اصلی این فصل است.

حالا بعد از این داستان های پرماجرا، زخم کهنه با دسترسی مالک به اسناد طلوعی باز هم بیشتر شده و جان تازه ای در انتقام دمیده شده که مرکز همه نقشه هاست. مالک از ابتدای این فصل نقش اهرم اصلی را بازی کرد که ابتدا در سایه بود، اما بعد خودنمایی کرد، ذره ذره انتقام را مسموم کرد و در نهایت به سحری رفت که باعث مرگ فرزندانش شد و نابودی زندگی او

او توانست اسنادی را که برای تخریب طلوعی لازم بود پیدا کند و با افشای عمدی آنها، در نهایت رئیس فساد بزرگ را مجبور به فرار و ترک کشور کرد. انعکاس فساد سیستماتیک در بدنه اصلی جایی که قرار بود به مردم خدمت کند و افشای این فساد یکی از اتفاقاتی بود که «زخم کاری» را در میان معدود سریال هایی که به سمت فسادهای کلان اقتصادی رفتند، آشکارتر کرد. ریشه های آن را کشف کرد.

این پرداختی در بخشی از سریال که مالک به یکی از مسئولین همدست طلوعی می گوید: قول دادی به مردم خدمت کنی، به وضوح به همان فساد مالی گسترده و ناعادلانه ای اشاره دارد که به مردم وارد شده است. مردم پرداختی که شاید در ظاهر محوریت داستان نباشد، اما کل داستان را به خود اختصاص می دهد و از ابتدا با هر اتفاقی به سراغ کشف و افشای لایه های این فساد می رود.

همه اینها باعث شده «زمکاری» علاوه بر درام ماجراجویانه، پیام دیگری نیز داشته باشد و با تمام ضعف ها و نقدها و نظراتی که به آن وارد می شود، فرصت توجه بخشی از جامعه را می دهد.

منبع: خبرآنلاین




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=339966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.