افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

داروی شیمیایی چیست و چه اثرات مضری دارد؟

  • کد خبر : 290922
داروی شیمیایی چیست و چه اثرات مضری دارد؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوزکاهش قدرت حافظه، مشکل در یادآوری خاطرات و وقایع، کاهش قدرت واکنش، اختلالات روانی، انزوا، عدم مسئولیت پذیری و کاهش روابط اجتماعی تنها بخشی از عوارض این دارو است. بیشتر بخوانید: باند توزیع مواد مخدر شیشه در استان خوزستان منهدم شد این ماده شیمیایی یک ماده مخدر است که بسیار هوشمندانه […]

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوزکاهش قدرت حافظه، مشکل در یادآوری خاطرات و وقایع، کاهش قدرت واکنش، اختلالات روانی، انزوا، عدم مسئولیت پذیری و کاهش روابط اجتماعی تنها بخشی از عوارض این دارو است.

بیشتر بخوانید:

باند توزیع مواد مخدر شیشه در استان خوزستان منهدم شد

این ماده شیمیایی یک ماده مخدر است که بسیار هوشمندانه عمل می کند، در روزهای اول حس خوشایندی را به مصرف کننده می دهد و با همان سرعت ادامه می دهد تا زمانی که به زمان خود حمله کند، این سرعت پایین باعث می شود مصرف کننده تصور کند که چه ماده مخدر خوبی است، در حالی که نه اعتیاد آور است، همچنین حس لذت بخشی به فرد می دهد، بدون اینکه متوجه شود که این ماده شیمیایی مانند سایر مواد مخدر صنعتی مانند شیشه و گل که از گیاه شاهدانه به دست می آیند بسیار اعتیاد آور است.

اگرچه رسانه ها از این ماده شیمیایی به عنوان داروی جدید یاد می کنند، اما بررسی ها نشان می دهد که این ماده شیمیایی 12 سال پیش وارد ایران شده است. متریالی که به دلیل قیمت پایین کم کم در بین جوانان محبوبیت پیدا می کرد. اما در طول سال ها، این ماده شیمیایی همان ماده مخدر ماری جوانا بود. در نهایت مشخص شد که این ماده شیمیایی دارای ترکیبات صنعتی بوده و اثرات و پیامدهای آن فراتر از انتظار مصرف کننده است.

این ماده یک ماده روانگردان از خانواده ماری جوانای صنعتی است. چیزی که باعث ایجاد شرایط خاصی در گیاه شاهدانه و مشتقات آن مانند ماری جوانا می شود. این ماده به صورت صنعتی نیز موجود است و باعث ایجاد حالات روحی و روانی خاصی در مصرف کننده می شود.

این ماده شیمیایی به شکل دانه های قهوه ای کوچکی است که اغلب با سایر مواد اعتیادآور مانند ماری جوانا مصرف می شود. این محصول شیمیایی هم به صورت اسپری و سیگار و به ویژه در مهمانی ها و مجالس جوانان و نوجوانان استفاده می شود. این ماده به حدی اعتیادآور است که حتی یکبار مصرف آن می تواند باعث وابستگی فرد شود.

این دارو با اتصال به گیرنده های واقع در مغز، ریه، کلیه و کبد بر بدن فرد مصرف کننده اثر می گذارد، عملکرد طبیعی مغز را تغییر می دهد و اثرات روانی و جسمی زیادی بر بدن دارد که یکی از مهم ترین اثرات آن تغییر یا تخریب است. . . از دست دادن حافظه کوتاه مدت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=290922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.