افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

دارندگان گواهی طلا از امتیازات ویژه برخوردار خواهند شد

  • کد خبر : 120374
دارندگان گواهی طلا از امتیازات ویژه برخوردار خواهند شد

به گزارش بازار، سرهنگ احمد کرمی اسد; مدیر مرکز صدور گواهینامه راهور ناجا افزود: برای دارندگان جواز طلا امتیازاتی از جمله 20 درصد تخفیف بیمه، 10 درصد تخفیف عوارض بزرگراه، 10 درصد تخفیف سالانه شهرداری و 20 درصد کاهش هزینه معاینه فنی در نظر گرفته شده است. . کاهش 30 درصدی هزینه حمل تجهیزات، وسیله […]

به گزارش بازار، سرهنگ احمد کرمی اسد; مدیر مرکز صدور گواهینامه راهور ناجا افزود: برای دارندگان جواز طلا امتیازاتی از جمله 20 درصد تخفیف بیمه، 10 درصد تخفیف عوارض بزرگراه، 10 درصد تخفیف سالانه شهرداری و 20 درصد کاهش هزینه معاینه فنی در نظر گرفته شده است. . کاهش 30 درصدی هزینه حمل تجهیزات، وسیله نقلیه برای دارندگان گواهی طلا، تخفیف در استفاده از اماکن رفاهی و اقامتی و از همه مهمتر؛ بحث اولویت استخدام در دستگاه های دولتی به عنوان راننده در حال بررسی است و این امتیازات برای کسانی خواهد بود که گواهینامه طلایی دارند.

وی افزود: در قانون تخلفات یک سری جریمه برای رانندگان متخلف از جمله نمره منفی، ضبط گواهینامه در نظر گرفته شده است که در صورت عدم توجه راننده به این موارد، ابطال گواهینامه در نظر گرفته می شود. و برای تمایز قائل به قانون و عدم رعایت آن، طرحی در پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی شد و این طرح در قالب گواهینامه رنگی رانندگی با امضای رئیس جمهور به مجلس ارائه شد و در صورت تصویب کمیسیون مربوطه قطعا اجرا خواهد شد.

سرهنگ کرمی اسد با بیان اینکه تا قبل از سال 1382 گواهینامه گذراندن دوره آموزشی الزامی نبود، گفت: از سال 1382 با تدوین آئین نامه اجرایی آموزش رانندگی موضوع آموزش قبل از آزمون اجباری و اجباری شد در این آموزش ها فصل هایی وجود دارد که معلم و مربی آن ها را تدوین و به متقاضی ارائه می کنند و نحوه استفاده از این مهارت ها در پاساژها بستگی به تمرین دارد.

رئیس مرکز صدور گواهینامه راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به اینکه سوابق تخلفات شهروندان در مرکز اطلاعات پلیس راهنمایی و رانندگی نشان دهنده عدم آموزش است، گفت: رنگ گواهینامه ها یکی از عوامل کنترل رفتار رانندگان خواهد بود. خود کنترلی به راننده

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=120374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.