افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

دارا حیایی پسر خوش تیپ امین حیایی + عکس های خانوادگی

  • کد خبر : 162426
دارا حیایی پسر خوش تیپ امین حیایی + عکس های خانوادگی

دارا حیایی متولد ۲۰ شهریور ۱۳۷۶ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل رشته طراحی صنعتی است که کار مدلینگ و تبلیغات را شروع کرد و از ۲۳ سالگی بازیگری را آغاز کرد و با سریال «از سرنوشت» به درخشش خود ادامه داد. خانواده و اصالت دارا حیایی پسر امین حیایی از […]

دارا حیایی متولد ۲۰ شهریور ۱۳۷۶ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل رشته طراحی صنعتی است که کار مدلینگ و تبلیغات را شروع کرد و از ۲۳ سالگی بازیگری را آغاز کرد و با سریال «از سرنوشت» به درخشش خود ادامه داد.

خانواده و اصالت

دارا حیایی پسر امین حیایی از همسر اولش مونا بانکی پور است، پدر و مادرش هنرمندان مشهوری هستند اما مادرش سال هاست بازیگری نکرده است. مادربزرگ مادری ایشان خانم «فرزانه داوری» بازیگر قبل از انقلاب است که در سال 1394 نیز در چند سریال شبکه جم بازی کرد.

جدایی والدین

شاید کمتر کسی تا چند سال پیش فکر می کرد که امین حیایی چنین فرزندی داشته باشد زیرا حضانت دارا پس از طلاق به مادرش رسیده است.

از ایران به خارج

مونا بانکی پور پس از طلاق از بازیگری فاصله گرفت و 1 یا 2 سال با پسرش در بلژیک زندگی کرد و سپس به ایران بازگشت. دارا و مادرش مدتی با مادربزرگش فرزانه داوری در آمریکا زندگی کردند.

امین حیایی

اولین تجربه بازیگری

در سال 1382 در سن 6 سالگی برای اولین بار در سریال «مسافر دردسرساز» و در سال 1387 در سریال عروسکی «امین و مینا» ظاهر شد.

ورود به مدلینگ

او بعد از بزرگ شدن به خاطر چهره اش به سمت مدلینگ کشیده شد.

امین حیایی

حرفه ای فیلم

دارا در سال ۱۳۹۴ در سن ۲۳ سالگی به دعوت حمید نعمت الهی کارگردان فیلم «شیل ور» پس از تست بازیگری به همراه پدرش مقابل دوربین رفت. اگرچه این اولین تجربه حرفه ای او مقابل دوربین بود، اما به شدت مورد تحسین قرار گرفت.

شهرت با سرنوشت

دارا در اولین تجربه حرفه ای خود با بازی در نقش هاشم در زمستان 1397 در سن 26 سالگی وارد باکس تلویزیون شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد. در این سریال «کیسان دیباج» نقش سهراب را در مقابل او بازی می کند که این سریال با استقبال خوبی روبرو شد و تا فصل چهارم ادامه یافت.

بیوگرافی دارا حیایی بازیگر سریال سرنوشت

دشواری فصل چهارم تقدیر.

در فصل سوم ویروس کرونا وجود نداشت، اما در فصل چهارم سریال Fate تحت استرس و شرایط وحشتناکی کار می‌کردیم، اما سعی می‌کردیم رعایت کنیم تا مریض نشویم.

من به نام پدرم کار نمی کنم.

شک نکنید که نام امین حیایی نام بزرگی است، اما باید بدانید که من می خواهم از تجربیات پدرم استفاده کنم نه از نام او، هرگز نمی خواهم پشت نام پدرم کار کنم.

امین حیایی

کلاس های بازیگری

بعد از اولین تجربه به پیشنهاد پدرم در کلاس های بازیگری و هنر بیان شرکت کردم و سعی می کنم با مطالعه کتاب تجربه کسب کنم و این رشته را به صورت علمی تری دنبال کنم.

من از پدرم سوء استفاده نمی کنم

کدام تهیه کننده برای پروژه ای میلیاردی، فردی را با گروه برای بازی انتخاب می کند؟ این یک ریسک باورنکردنی است که هزینه پروژه خود را صرف کسی کنید که هیچ چیز نمی داند. من از تجربیات پدرم استفاده می کنم و از او می خواهم در عرصه بازیگری به من کمک کند اما از موقعیت پدرم سوء استفاده نمی کنم.

امین حیایی

شباهت لحن با پدر.

یکسری چیزها خدا داده است و شاید سبک حرف زدن من شبیه پدرم باشد اما یک ژانر نیست. حتی در فیلم شلوار این مشکل را داشتیم که در سکانس های دو نفره مشخص نبود چه کسی صحبت می کند، بنابراین لحن صدایم را تغییر می دادم.

تاریخچه بی علاقگی به بازی

با اینکه دارا در سال های اخیر به بازیگری علاقه مند شده و از هر فرصتی برای امتحان شانس خود در این عرصه استفاده می کند، پدرش حرف های دیگری می زد. امین حیایی در یکی از صحبت های قدیمی خود درباره عدم علاقه پسرش به بازیگری گفت: دارا دوست ندارد مثل من بازیگر شود، اما من در هر کاری که به آن علاقه دارد از او حمایت می کنم، پسرم بیشتر به کامپیوتر و کامپیوتر علاقه دارد. ورزش ها. .

امین حیایی

من تصمیم گیرنده خودم هستم

من خیلی از پدرم می پرسم اما او می گوید که تو خودت تصمیم می گیری و من فقط راهنمای تو هستم. یعنی می گوید من یک سری چیزها را به شما می گویم و در نهایت باید خودتان تصمیم نهایی را بگیرید، من نظرش را می پرسم، به نظرش فکر می کنم و تصمیمم را می گیرم.

معافیت سربازی

با اینکه دارا حیایی مشمول خدمت سربازی است، به دلیل طلاق پدر و مادرش می تواند معافیت بگیرد، اما من به دلیل کرونا دنبالش نرفتم، اما حالا تصمیم گرفتم او را پیگیری کنم.

امین حیایی

یک نام بزرگ پشت سر من است

یک نام بزرگ پشت سر من است، نمی گویم از موقعیتم سوء استفاده می کنم، اما از آن استفاده می کنم، زیرا هر کس دیگری در موقعیت من همین کار را می کند.

اگر خسته هستید

وقتی احساس می کنید نمی توانید کاری را انجام دهید و خسته هستید و توانایی ادامه دادن را ندارید، فقط به خاطر بیاورید که چرا اینجا هستید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=162426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.