افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
10

داده های مراقبت های بهداشتی به هم ریخته است و متری پورت اینجا با جارو است

  • کد خبر : 9151
داده های مراقبت های بهداشتی به هم ریخته است و متری پورت اینجا با جارو است

شاید فکر می کردید که حرکت خود کمی در حال متوقف شدن است، اما متریپورت می خواهم در غیر این صورت به شما بگویم، بسیار متشکرم. ما این شرکت را در ماه فوریه پوشش دادیم و اکنون 2.4 میلیون دلار برای پیشرفت به سطح بعدی جمع آوری کرده است. این شرکت از طریق Y Combinator […]


شاید فکر می کردید که حرکت خود کمی در حال متوقف شدن است، اما متریپورت می خواهم در غیر این صورت به شما بگویم، بسیار متشکرم. ما این شرکت را در ماه فوریه پوشش دادیم و اکنون 2.4 میلیون دلار برای پیشرفت به سطح بعدی جمع آوری کرده است.

این شرکت از طریق Y Combinator رفت و در این فرآیند متوجه شد که فضای فناوری اطلاعات مراقبت‌های بهداشتی چقدر شکسته است.

یکی از مسائل مهمی که امروزه در ایالات متحده وجود دارد این واقعیت است که بسیاری از افراد هنوز قادر به دسترسی به داده های پزشکی خود نیستند، عمدتاً به دلیل مراقبت از دروازه توسط بیمارستان ها و سایر ارائه دهندگان پزشکی. این به این دلیل است که این بیمارستان‌ها و ارائه‌دهندگان از سیستم‌های نرم‌افزاری اختصاصی استفاده می‌کنند که دسترسی بیماران به سوابق پزشکی خود یا به اشتراک گذاشتن آنها با سایر ارائه‌دهندگان را دشوار می‌کند.» ما متوجه شدیم که کارهای زیادی باید در این فضا انجام شود تا داده‌ها در دسترس‌تر باشند و به ندرت کسی در این فضا روی یک راه‌حل منبع باز و غیر اختصاصی کار می‌کرد. از آنجایی که ما همیشه بنیانگذاران ماموریت محور بوده ایم، و قبلاً یک برنامه سلامت مصرف کننده ساخته ایم، تصمیم گرفتیم این مشکل بزرگتر را با هدف دموکراتیک کردن دسترسی به داده های مراقبت های بهداشتی و در نهایت بهبود نتایج سلامت بیمار دنبال کنیم.

دور تامین مالی با سرمایه گذاری Y Combinator، Triple Impact Ventures، Nueterra Capital، Leonis Investissment، Zillionize، VentureSouq، Stonks و MyAsiaVC همراه با تعدادی از سرمایه گذاران فرشته همراه شد.

جمع آوری کمک مالی به ما اجازه داد تا تیم خود را رشد دهیم و سرعت مهندسی خود را افزایش دهیم، که بسیار عالی است زیرا ما محصولات زیادی برای ساخت داریم. علاوه بر این، به ما این امکان را می دهد که راه خود را از طریق انطباق های مختلف و هزینه های قانونی مرتبط با ورود به فضای مراقبت های بهداشتی که بسیار تنظیم شده است، هموار کنیم. السینگا می‌گوید: امروز ما هیجان‌زده هستیم که اولین محصول خود را راه‌اندازی کرده‌ایم، Health Device API، که به شرکت‌های سلامت دیجیتال اجازه می‌دهد تا به داده‌های سلامت مصرف‌کننده کاربران خود از پوشیدنی‌های مختلف، دستگاه‌های RPM و برنامه‌های mHealth دسترسی پیدا کنند. گام‌های بعدی برای ما در کوتاه‌مدت، راه‌اندازی دومین محصول اصلی ما، API پزشکی ما خواهد بود، که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد هم به سوابق پزشکی بیماران خود دسترسی داشته باشند و هم با EHR ارتباط برقرار کنند. هر دوی این محصولات منبع باز هستند، که یک تمایز بزرگ در بازار است.

این شرکت به من می گوید که یک دور اولیه 2.4 میلیون دلاری با ارزش گذاری 20 میلیون دلاری جمع آوری کرده است، همه آن ها بر روی SAFE های پس از پول است، و در حال کار برای راه اندازی API پزشکی خود در سال 2023 است.

به عنوان اولین راه حل منبع باز در نوع خود، ما واقعاً هیجان زده هستیم که ببینیم چه نوع مشارکت های جامعه از این امر حاصل می شود و چگونه شرکت های جدید را قادر می سازد تا در فضایی نوآوری هایی انجام دهند که قبلاً ممکن نبود. السینگا توضیح می‌دهد که ما استاندارد جدیدی برای سازگاری با توسعه‌دهندگان، شفافیت و دسترسی در فضای داده‌های فناوری سلامت تعیین خواهیم کرد.

این شرکت خود را معادل medtech کاری می داند که Plaid برای فین تک انجام داد. دری را برای شرکت های نوظهور سلامت دیجیتال باز می کند تا به داده هایی که برای رشد و گسترش سریع نیاز دارند دسترسی پیدا کنند.

السینگا در پاسخ به این سوال که چرا هیچ‌کس قبلاً این کار را انجام نمی‌دهد، می‌گوید: «بر اساس تعداد مشتریانی که مشتاق استفاده از محصول ما هستند، ما از خودمان همین سؤال را می‌پرسیم. «نحوه ای که ما می بینیم این است که در هر صنعتی، وقتی بازیگران موجود از سود ناشی از وضعیت موجود دچار رکود می شوند، بازار برای شرکت های جوان تر، گرسنه تر و مدرن تر، باز است. آن زمان در حال حاضر در فضای داده های مراقبت های بهداشتی است، ما می دانیم که این باید ساخته شود، و ما شرکتی خواهیم بود که این تلاش ها را رهبری کنیم – استانداردهای صنعت را در طول مسیر تنظیم کنیم.

داده‌های بهداشت و درمان آشفته است و Metriport اینجا با جارویی است که توسط Haje Jan Kamps که در اصل در TechCrunch منتشر شده است.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=9151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.