افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
0

داده های عینک RayBan برای آموزش هوش مصنوعی استفاده می شود

  • کد خبر : 384358
داده های عینک RayBan برای آموزش هوش مصنوعی استفاده می شود

به گزارش بازار، هفته گذشته در کنفرانس Connect 2024، متا از قابلیت های هوش مصنوعی جدید مانند ترجمه همزمان عینک های هوشمند Ray-Ban Meta رونمایی کرد. گزارش اخیر نشان می دهد که این شرکت می تواند از عکس های گرفته شده با عینک Ray-Ben Meta برای آموزش مدل های هوش مصنوعی استفاده کند و اکنون […]

به گزارش بازار، هفته گذشته در کنفرانس Connect 2024، متا از قابلیت های هوش مصنوعی جدید مانند ترجمه همزمان عینک های هوشمند Ray-Ban Meta رونمایی کرد. گزارش اخیر نشان می دهد که این شرکت می تواند از عکس های گرفته شده با عینک Ray-Ben Meta برای آموزش مدل های هوش مصنوعی استفاده کند و اکنون غول فناوری آن را رسمی کرده است.

مدیر ارتباطات متا در بیانیه ای به TechCrunch اعلام کرد:

در مواردی که هوش مصنوعی چندوجهی در دسترس است (در حال حاضر در ایالات متحده و کانادا)، تصاویر و ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده با هوش مصنوعی متا ممکن است برای بهبود هوش مصنوعی متا مطابق با سیاست های حفظ حریم خصوصی ما استفاده شوند.

متا در بیانیه قبلی خود اعلام کرده بود که متا از عکس ها و فیلم های گرفته شده با عینک برای آموزش استفاده نمی کند تا زمانی که کاربر آنها را به هوش مصنوعی ارسال کند. اما وقتی از هوش مصنوعی متا می‌خواهید آن را تجزیه و تحلیل کند، داده‌ها تابع سیاست‌های کاملاً متفاوتی هستند.

به عبارت دیگر، این شرکت از اولین دستگاه هوش مصنوعی مصرفی خود برای دسترسی به داده های عظیمی استفاده می کند که می تواند به ساخت نسل هایی از مدل های هوش مصنوعی حتی قدرتمندتر کمک کند.

قابلیت های هوش مصنوعی را به عینک های متا اضافه کنید

در گزارش‌های دیگر درباره عینک‌های هوشمند متا، گفته می‌شود که این شرکت برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی را ارائه می‌کند که قبلاً معرفی شده‌اند. اندرو باسورث، مدیر ارشد فناوری متا در Threads، می‌گوید که با به‌روزرسانی، کاربران دیگر نیازی به گفتن «هی متا، نگاه کن و به من بگو» برای تعامل با دستیار هوش مصنوعی ندارند.

سایر قابلیت‌های هوش مصنوعی که در رویداد هفته گذشته نشان داده شد، مانند پیام‌های صوتی، تایمرها و یادآورها نیز به این عینک اضافه شده‌اند. «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل متا نیز با انتشار ویدئویی در اینستاگرام، قابلیت یادآوری عینک هوشمند را به نمایش گذاشته است. در این ویدیو مارک در عینک از هوش مصنوعی می پرسد که ماشینش را کجا پارک کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.