افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
5

دادش زاده: استقلال در ادعای خالی 6 گل زد / نتیجه دربی به پرسپولیس رسید

  • کد خبر : 18494

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به برد هفته گذشته شمال آفریقا در پایتخت گفت: این بازی ربطی به مختصات فنی ندارد. بهزاد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، عملکرد فنی دو تیم در دربی پیش رو را فارغ از مشکلات فنی دانست و این بازی را یکی از متفاوت ترین دیدارهای دو تیم در […]

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به برد هفته گذشته شمال آفریقا در پایتخت گفت: این بازی ربطی به مختصات فنی ندارد.

بهزاد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، عملکرد فنی دو تیم در دربی پیش رو را فارغ از مشکلات فنی دانست و این بازی را یکی از متفاوت ترین دیدارهای دو تیم در لیگ برتر دانست.

آقای پارادا 6 گل زد

داداش زاده صحبت های خود را با کم توجهی پرسپولیسی ها به برد پرگل استقلال مقابل هواداران آغاز کرد و گفت: استقلال خوب بازی می کند اما تیم حریف خیلی بد بود. نمی خواهم نام سرمربی این تیم را ببرم اما آقای پر دابا فهمید که چقدر با دانش فنی فوتبال امروز فاصله دارد. بهترین نتیجه این پیروزی سکوت مردان است تا دیگر برای نیمکت نشینی تیم ایران تلاش نکنند. سایه او نباید روی نیمکت بیفتد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال اضافه کرد: واقعاً لازم بود عده ای که تیم هایی با هزاران دونده و وساطت می خرند جای آنها بنشینند. شاید یک بار دیگر برنامه های تلویزیونی باید به این آقا کمک کند تا از این وضعیت خارج شود.

وی درباره برد خارج از خانه پرسپولیس مقابل مس کرمان نیز خاطرنشان کرد: برد برای تیم های مدعی قهرمانی مهم است اما وقتی قرار است دربی بازی کنی، نتایج گذشته مهم نیست. در صورت برد یا باخت در دربی با شرایط خاص همان بازی وارد زمین می شوید.

از نظر فنی، هر دو تیم پیشرفت کرده اند

داداش زاده پیش بینی نتیجه دربی را بسیار دشوارتر از همیشه می داند. وی در این خصوص تاکید کرد: قطعا بازی بسیار سختی برای هر دو تیم خواهد بود. پرسپولیس و استقلال در بهترین وضعیت خود هستند. هر دو تیم تلاش می کنند و این نکته بسیار مهمی در نتیجه گیری است. با این حال فکر می کنم برنده را شرایط روحی و رویکرد تیمی بازیکنان مشخص می کند.

روی جام می افتد

وی درباره تاثیر نتیجه دربی در تعیین قهرمان لیگ برتر گفت: پرسپولیس باید برنده شود تا منتظر لغزش سپاهان باشد. استقلال هم وضعیت مشابهی دارد. از قدیم می گفتند یک دربی به اندازه یک جام می ارزد، اما این بار نتیجه مسابقه واقعاً آنها را در مقابل جام قرار می دهد. با این حال فکر می کنم پرسپولیس برنده بازی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.