افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

دادستان شهرستان بردسیر به خبر ممنوعیت فروش نان به اتباع واکنش نشان داد

  • کد خبر : 361627
دادستان شهرستان بردسیر به خبر ممنوعیت فروش نان به اتباع واکنش نشان داد

به گزارش مانیبان، دادستان عمومی و انقلاب بردسیر با تکذیب انتشار اخباری مبنی بر ممنوعیت فروش نان به اتباع خارجی در این شهرستان گفت: با توجه به نارضایتی مردم از ازدحام صف‌ها در نانوایی‌ها (عرضه نان یارانه‌ای) در این شهرستان، دستور تهیه نان یارانه ای برای اتباع در نانوایی های معین قرارگاه اتباع که از […]


به گزارش مانیبان، دادستان عمومی و انقلاب بردسیر با تکذیب انتشار اخباری مبنی بر ممنوعیت فروش نان به اتباع خارجی در این شهرستان گفت: با توجه به نارضایتی مردم از ازدحام صف‌ها در نانوایی‌ها (عرضه نان یارانه‌ای) در این شهرستان، دستور تهیه نان یارانه ای برای اتباع در نانوایی های معین قرارگاه اتباع که از آرد یارانه ای استفاده می کنند و نان به قیمت دولتی تهیه می کنند صادر شده است.

عماد بنی اسد اظهار داشت: علاوه بر توزیع نان یارانه ای در نانوایی های ارائه شده در کمپ، فروش نان در نانوایی های آزاد سطح شهر هیچ مانعی برای اتباع ندارد.

وی افزود: این دستور صرفاً مربوط به نانوایی های عرضه کننده نان یارانه ای در سطح شهر برای جلوگیری از ازدحام در صف نانوایی ها است و شامل 3 نانوایی داخل کمپ نمی شود با توجه به عرضه نان یارانه ای مصرفی آنها که جبران مصرف آنهاست. لازم نیست. اینطور نیست که ملی پوشان از نانوایی های شهر استفاده کنند.

دادستان بردسیر همچنین دستور جمع آوری بنر مذکور را که در محل عرضه نان در 2 نانوایی این شهرستان نصب شده بود بدون ارائه توضیح صادر کرد و گفت: متاسفانه دستور قضایی و چاپ این بنر به صورت این بد انجام شده است. سلیقه و متن کامل آگهی درج نشده است.

گفته اید بنری که نان به اتباع نمی فروشد، مربوط به نانوایی فروش آرد یارانه ای در شهرستان بردسیر است.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=361627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.