افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

دادخواست چهار نماینده پارلمان اسرائیل علیه دستورات دادگاه لاهه

  • کد خبر : 189497
دادخواست چهار نماینده پارلمان اسرائیل علیه دستورات دادگاه لاهه

به گزارش خبرگزاری فارس، چهار نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) به نام‌های دان ایلوز، موشه ساعده، باز باسموت و آمخای شوگلی خواستار قطع فوری کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه شدند. آمخای همچنین وزیر خارجه اسرائیل است. «آروتس شوا» (کانال هفتم تلویزیون رژیم صهیونیستی) امروز یکشنبه گزارش داد که نامه این چهار نماینده به بنیامین نتانیاهو […]

به گزارش خبرگزاری فارس، چهار نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) به نام‌های دان ایلوز، موشه ساعده، باز باسموت و آمخای شوگلی خواستار قطع فوری کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه شدند. آمخای همچنین وزیر خارجه اسرائیل است.

«آروتس شوا» (کانال هفتم تلویزیون رژیم صهیونیستی) امروز یکشنبه گزارش داد که نامه این چهار نماینده به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یوآو گالانت وزیر جنگ اسرائیل، تأیید می کند که کمک های بشردوستانه ارائه شده توسط آژانس خدمات عمومی و امداد در نوار غزه توزیع می کند، حماس را در حزب حاکم بالفعل در غزه قرار می دهد و به حماس کمک می کند تا موقعیت خود را در مکان هایی که اسرائیل آن را شکست داده است، به دست آورد.

این درخواست کاملا مغایر با دستوراتی است که دیوان بین المللی دادگستری روز جمعه به اسرائیل صادر کرد.

دیوان بین‌المللی دادگستری در پاسخ به درخواست آفریقای جنوبی برای اتخاذ موضع سریع در پرونده نسل‌کشی غزه علیه اسرائیل، از اسرائیل خواست ظرف یک ماه ارتش خود در غزه را از انجام اقدامات نسل‌کشی متوقف کند. کمک ها به مردم غزه می رسد. ، حتما ظرف یک ماه گزارش را به دادگاه ارسال کنید.

بنابراین، دادخواست چهار تن از اعضای کنست کاملاً مغایر با دستور اخیر دیوان بین المللی دادگستری است. در نامه آنها آمده است که آنها نه تنها خواهان شکست نظامی حماس هستند، بلکه خواهان نابودی قدرت حماس در دولت غیرنظامی غزه هستند.

جوآن دونوهو، رئیس و قاضی دادگاه لاهه در جلسه روز جمعه گذشته گفت: دادگاه از فاجعه ای که در غزه رخ می دهد کاملا آگاه است و کشتارهایی را که در غزه رخ می دهد محکوم می کند. اسرائیل باید الزامات کنوانسیون منع نسل کشی را رعایت کند».

در اواخر دسامبر، آفریقای جنوبی از اسرائیل به دلیل نسل کشی در جنگ غزه شکایت کرد و خواستار صدور حکم فوری در این مورد شد.

انتهای پیام/م




این مقاله را برای صفحه اول پیشنهاد دهید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189497

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.