افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

داداش زاده: 11 بازیکن بدون قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ تیم عثمر زمین را دست خالی ترک نمی کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 242766
داداش زاده: 11 بازیکن بدون قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ تیم عثمر زمین را دست خالی ترک نمی کند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر می خواهیم در فصل آینده پرسپولیس را هم شکل و با همان قدرت داشته باشیم باید از این به بعد تمدید بازیکنان بدون قرارداد را آغاز کنیم. بهزاد داداش زاده در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه بازی با صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به روند بسیار خوبی که طی چند […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر می خواهیم در فصل آینده پرسپولیس را هم شکل و با همان قدرت داشته باشیم باید از این به بعد تمدید بازیکنان بدون قرارداد را آغاز کنیم.

بهزاد داداش زاده در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه بازی با صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به روند بسیار خوبی که طی چند هفته اخیر داشتیم امیدوارم پسران امشب صنعت نفت را در دیدار مقابل آبادان شکست دهند و این بازی را خارج از خانه ببریم و با پیروزی برگردیم. این بچه ها در هفته های اخیر نشان داده اند که می توانند این کار را انجام دهند.

وی افزود: با توجه به هماهنگی بسیار خوب بازیکن ازبکستانی با سایر بازیکنان پرسپولیس در فاز هجومی، دیگر نگران گلزنی نیستیم. اگر عیسی آل کثیر گل نزند ترابی است، اگر ترابی گل نزند ارونوف است و اگر اورونوف گل نزند آل کثیر است. در هر صورت اگر به آخرین دیدارهای این تیم نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که در نهایت پرسپولیس دست خالی زمین را ترک نمی کند و رقیب خود را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

بهترین گلزن پرسپولیس در سال های اخیر درباره تقابل با تیم صنعت نفت و شرایط این تیم جنوبی توضیح داد: پرسپولیس بازی مقابل آن تیم ها را راحت تر از سایرین می بیند. به بازی آخر نگاه نکنیم، بازی 2-2 بود. خوب به خاطر دارم که در بازی رفت صنعت نفت موقعیت خاصی نداشت و فقط با یک اشتباه گل به خودی زدیم که بازی را به تساوی کشاند. از طرفی گلزن هم نداشتیم و اگر از اول فصل این مشکل برای پرسپولیس وجود نداشت قطعا می توانستیم نتایج بهتری بگیریم و استقلال اصلا به اوج نمی رسید و نمی شد. قهرمان نیم فصل

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه قرارداد 11 بازیکن این تیم در پایان این فصل به پایان می رسد، بیان کرد: من مدیریت بلد نیستم و مربی هم نبوده ام اما می دانم که نباید اجازه چنین کاری را می دادم. وضعیت در پایان فصل این وضعیت به معنای ضعف مدیریت است. داشتن یک یا دو بازیکن بدون قرارداد طبیعی است، اما وقتی به تعداد کل تیم بدون قرارداد داریم، فاجعه است.

و ادامه داد: مدیران باشگاه باید از اول فصل به این موضوع فکر می کردند اما با خود بازیکنان هم صحبتی دارم. شاید از پرسپولیس جدا شوند و از نظر مالی قرارداد بهتری ببندند اما اگر به شرایط بازیکنانی که از پرسپولیس رفتند توجه کنند قطعا متوجه می شوند که با پول کمتر می توانند اعتبار بیشتری برای حال و آینده خود در این کشور داشته باشند. کمتر بازیکنی است که از پرسپولیس رفت و بعدا پشیمان نشد.

داداش زاده افزود: البته من جای جوان های این زمان و سن نیستم و خودم می دانم چقدر زندگی سخت شده و خیلی اتفاقات در فوتبال یا خارج از آن با پول می افتد اما به هر حال این دوران. تمام می شود و آینده ای وجود دارد. در این بین فکر می کنم مدیریت باید تلاش کند حداقل 70 درصد این بازیکنان را تمدید کند وگرنه فصل آینده شرایط برای ما سخت خواهد شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)