افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

داداش زاده: کمبود دفاع چپ برای پرسپولیس چالش ایجاد می کند/گاریدو باید بداند که به تیم قهرمان رسیده – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 327282
داداش زاده: کمبود دفاع چپ برای پرسپولیس چالش ایجاد می کند/گاریدو باید بداند که به تیم قهرمان رسیده – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس در سمت چپ خط دفاعی چالش دارد، تصریح کرد: وی گفت: وحید امیری بازیکن باکیفیتی است اما استفاده از او در سمت چپ خط دفاعی در طول فصل برای پرسپولیس چالش ایجاد می کند. تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک میزبان […]

کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس در سمت چپ خط دفاعی چالش دارد، تصریح کرد: وی گفت: وحید امیری بازیکن باکیفیتی است اما استفاده از او در سمت چپ خط دفاعی در طول فصل برای پرسپولیس چالش ایجاد می کند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک میزبان تیم ذوب آهن است. این مسابقه اولین بازی فصل بیست و چهارم و با سیستم داوری ویدیویی VAR خواهد بود.

بهزاد داداش زاده کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر درباره روند نقل و انتقالات پیش فصل پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در هر فصل مشکلات خاص خودش را دارد و با توجه به نوساناتی که امروز در فوتبال وجود دارد همه شرایط شما را درک می کنند.

وی ادامه داد: همه به فکر خود هستند تا جایگاه خوبی کسب کنند و پول بیشتری بگیرند. بازیکنانی که از پرسپولیس رفتند به فکر آینده خود بودند یا می خواستند تجربه جدیدی کسب کنند. به نظرم پرسپولیس تا الان بازیکن بدی جذب نکرده است و باید منتظر عملکرد پرسپولیس در ابتدای فصل باشیم تا ببینیم این تیم چه عملکردی دارد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: گاریدو نباید فراموش کند که لیدر تیم قهرمان است و طبیعتا همه هواداران به دنبال تکرار قهرمانی هستند و نباید فراموش کنیم که کار برای این تیم سخت است. 30، 40 درصد ترکیب تیم نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است و این قطعا به ضرر پرسپولیس خواهد بود.

داداش زاده درباره عدم جذب مدافع چپ برای پرسپولیس گفت: پرسپولیس در سمت چپ خط دفاعی با چالش مواجه است. وحید امیری در سال های اخیر نشان داده که بازیکن باکیفیتی است اما نباید فراموش کرد که اگر قرار باشد از این بازیکن در پست دفاع چپ استفاده شود، قطعا به ذخیره باکیفیتی نیاز دارد.

این کارشناس فوتبال تاکید کرد: پرسپولیس در فصل جدید باید به مصاف حریفان خود از سه لیگ بزرگ، نخبگان آسیایی و جام حذفی برود. به نظر من مدیران باشگاه باید برای این پست چاره ای بیندیشند و حتی از بازیکنان تیم های پایه در تیم بزرگسالان استفاده کنند تا شاهد شروع خوبی برای پرسپولیس در لیگ برتر باشیم.

داداش زاده که سابقه بازی در تیم ذوب آهن را دارد، درباره دیدار هفته اول لیگ برتر گفت: برای پرسپولیس فرقی نمی کند با چه تیمی روبرو شود. ذوب آهن همیشه گربه سیاه پرسپولیس بوده و این تیم همیشه نمایش خوبی مقابل تیم های پایتخت به نمایش گذاشته است. به نظر من ذوب آهن در این بازی تدافعی کار خود را آغاز خواهد کرد و با توجه به اینکه بازیکن زیادی جذب نکرده نشان می دهد که ساختار اصلی این تیم حفظ شده است و این به ذوب آهن در لیگ برتر و لیگ برتر کمک می کند. ناک اوت. بازی های جام حذفی این کار را انجام داد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)