افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
2

داداش زاده: پنالتی گلسیانی گل می شد، گل محمدی شاهنشاه بود/ نکونام جسارت بازی برای جوانان را داشت – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 148902
داداش زاده: پنالتی گلسیانی گل می شد، گل محمدی شاهنشاه بود/ نکونام جسارت بازی برای جوانان را داشت – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت سرخابی گفت: فکری حتی با ایجاد حاشیه هم نتوانست از پرسپولیس امتیاز بگیرد. بهزاد داداش زاده در گفت و گو با آنا درباره برتری پرسپولیس مقابل هوادار قبل از دربی مقابل استقلال اظهار داشت: ابتدا باید به بازی مقابل الدحیل اشاره کنم که پرسپولیس در یک روزی که بازی کرد فرصت های بی شماری […]

پیشکسوت سرخابی گفت: فکری حتی با ایجاد حاشیه هم نتوانست از پرسپولیس امتیاز بگیرد.

بهزاد داداش زاده در گفت و گو با آنا درباره برتری پرسپولیس مقابل هوادار قبل از دربی مقابل استقلال اظهار داشت: ابتدا باید به بازی مقابل الدحیل اشاره کنم که پرسپولیس در یک روزی که بازی کرد فرصت های بی شماری برای گلزنی داشت. . خب کافی نبود، الدحیل گل زد و از آسیا حذف شد. البته اگر پرسپولیس مقابل الدیل به هدفش می رسید یکی دو مرحله بالاتر حذف می شد چون ثروت فوتبالی ما بیشتر از این نیست و در مقابل سرمایه گذاری های حریفان عرب کاری نکرده ایم.

هواداران نیز علیه علی پروین شعار دادند.

وی ادامه داد: امیدوارم رفتارهای خشن هواداران با کادر فنی، بازیکنان و مدیریت تاثیرگذار نباشد. بدون شک هواداران حق دارند موفقیت تیم را مطالبه کنند و باید صادق باشند. با اینکه گل محمدی دستش بسته بود و ذخیره خوبی روی نیمکت نداشت اما اگر پنالتی گلسیانی گل می شد در پایان بازی گل محمدی امپراطور و گلسیانی ناجی تیم بود. در سال 71 که پرسپولیس مقابل نیسان ژاپن حذف شد، هواداران علیه علی پروین شعار دادند و چون این تیم را دوست دارند جام هایی که مربیان برای تیم آورده اند را در نظر نمی گیرند. فراموش نکنیم که پیراهن پرسپولیس روی برخی از بازیکنان تیم گشاد است و به اندازه تیم بازی نمی کند.

فکری با اختلاف رقیب پرسپولیس نبود

پیشکسوت سرخابی خاطرنشان کرد: در دیدار با هواداران فوتبال خوبی از پرسپولیس دیدیم. محمود فکری بازیکن خوب و مربی باتجربه ای است. نمی دانم چرا حرف هایی زد که اشکان سورهی می خواهد از آن دوری کند و جریمه کمیته داوران را به مصاحبه با خبرنگاران ترجیح می دهد. فکری فهمید که با ایجاد حاشیه برای پرسپولیس شانس برد مقابل پرسپولیس را دارد اما با ایجاد حاشیه نتوانست امتیازی از پرسپولیس بگیرد. در فوتبال ما بیشتر مربیان به جای ارتقا و تقویت تیم خود از حاشیه سازی حریف استفاده می کنند. چرخه فوتبال ما رو به مستطیل سبز نیست و پشت پرده است. با وجود این او با هیچ حاشیه ای حریف پرسپولیس نبود.

پیروزی در دربی مهمتر از قهرمانی است

وی درباره توقف استقلال قبل از دربی با پرسپولیس مقابل خوزستانی فوتبال که دومین توقف متوالی استقلال بود، تصریح کرد: جواد نکونام در بدو ورودش در استقلال دچار مشکل شد اما توانست تیم را دوباره جمع کند. او جسارت بازی مقابل جوانان را داشت اما ریسک او با اشتباهات جوانان همراه بود. نکونام با تجربه بسیار خوبی که دارد به خوبی می داند که استقلالی ها ترجیح می دهند تیمشان نه قهرمانی، بلکه دربی پرسپولیس را کسب کند. در بین هواداران پرسپولیس هم همین نظر وجود دارد. نکونام با شناختی که از پرسپولیس دارد می داند که برگ برنده تیمش در دربی ایجاد حاشیه برای پرسپولیسی ها است. در هر دو تیم رفاقت وجود دارد و ائتلاف خوبی بین بازیکنان و ترکیب شکل گرفته است، تیمی که کمتر اشتباه کند، تمرکز و هوش بیشتری در بازی داشته باشد و از غفلت رقیب استفاده کند، برنده دربی خواهد بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)