افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

داداش زاده: پرسپولیس شانس زیادی برای لیدر شدن دارد/ امیدوارم نام باشگاه پرسپولیس را تغییر ندهند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 247768
داداش زاده: پرسپولیس شانس زیادی برای لیدر شدن دارد/ امیدوارم نام باشگاه پرسپولیس را تغییر ندهند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سپاهان و پرسپولیس با هم کار سختی خواهند داشت اما قرمزها در صورت قهرمانی می توانند گام بلندی برای قهرمانی بردارند. بهزاد داداش زاده در گفت و گو با میزان، درباره دیدار پیش رو پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: بازی سختی برای هر دو […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سپاهان و پرسپولیس با هم کار سختی خواهند داشت اما قرمزها در صورت قهرمانی می توانند گام بلندی برای قهرمانی بردارند.

بهزاد داداش زاده در گفت و گو با میزان، درباره دیدار پیش رو پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود چرا که در صورت پیروزی سپاهان به کسب سهمیه نزدیک می شوند. و در صورت برد پرسپولیس قطعا می توان در مورد قهرمانی صحبت کرد.

وی افزود: سپاهان درگیر اتفاقات متوالی شد و بعد از لیگ قهرمانان آسیا به طور کامل تمرکز خود را از دست داد و فرم ایده آل خود را از دست داد اما نمی توان آنها را دست کم گرفت و فکر می کنم بازی های کافی با آلومینیوم درس های بزرگی به ما داده است. وی ادامه داد: و دیگر نباید اشتباه کنیم، پرسپولیس شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ دارد، زیرا از طرفی استقلال بازی بسیار سخت و غیرقابل پیش بینی مقابل تراکتور خواهد داشت و این احتمال وجود دارد که شاگردان نکونام در این بازی سپاهان دفاع ناپایداری دارد و اگر این بازی را خوب تحلیل کنیم، قطعاً می توانیم دروازه این تیم را باز کنیم.

* آلومینیوم تیمی نبود که پرسپولیس را شکست دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تشریح جزئیات بیشتر آخرین دیدار سرخ ها و شکست مقابل آلومینیوم در جام حذفی ترکیه، اظهار کرد: تنها مقصر شکست مقابل آلومینیوم اسمار بود چرا که در یک دیدار مهم و حیاتی، وقتی او تیمش 2-0 پیروز شد، بدون عقب نشینی ارونوف، ترابی و کریم تیم را فلج کرد و تمرکز بچه ها به قدری افت کرد که نتوانستند عملکرد خوبی در دفاع داشته باشند و آرامش لازم را نداشتند.

وی گفت: آلومینیوم تیمی نبود که بخواهد پرسپولیس را شکست دهد و اولاً به خاطر تصمیمات اشتباه عثمر و دوم اینکه بازی خارج از خانه برگزار شد شکست خوردیم. البته اگر بازی در تهران بود حتما باز هم به خاطر اشتباهات عثمر شکست می خوردیم. امیدوارم دیگر شاهد چنین اشتباهی در پرسپولیس نباشیم و عثار تجربه بیشتری کسب کند چون از ترس بازی با سپاهان تیم را تغییر داد و جام حذفی را از دست دادیم و روحیه بچه ها برای بازی با سپاهان پایین آمد.

* عدم تمرکز خط دفاعی و هافبک باعث شد تا رفیعی تمرکز خود را از دست بدهد.

داداش زاده در ادامه بیان کرد: رفیعی قبل از بازی با آلومینیوم عملکرد فوق العاده ای داشت و در مقابل آلومینیوم هم همین عملکرد خوب را داشت اما عدم تمرکز خط دفاع و هافبک باعث شد رفیعی تمرکز خود را از دست بدهد و دروازه پرسپولیس را باز کند. بازیکنان پرسپولیس خوب بودند و از آنها گلایه ای ندارم چون دو گل اختلاف را ایجاد کردند اما شرایط به گونه ای پیش رفت که تیم به هم ریخت و متاسفانه از این تورنمنت حذف شدیم و فرصت را از دست دادیم. کسب 2 عنوان برای ایران.

*امیدوارم نام باشگاه پرسپولیس را عوض نکنند

داداش زاده در پایان با اشاره به واگذاری مالکیت قرمزها خاطرنشان کرد: این واگذاری را به 6 بانک مالک تبریک می گویم و قطعا افتخار بزرگی برای آنها خواهد بود که صاحب یکی از بزرگترین، محبوب ترین و پرافتخارترین تیم ها شوند. در آسیا. مشکلات مالی یکی از دلایل خوشحالی هواداران از خصوصی سازی باشگاه است و امیدوارم اولین و مهمترین اقدام مالک باشگاه پرداخت مطالبات و بدهی های باشگاه باشد تا این تیم نداشته باشد. مشکلات در آینده امیدوارم نام باشگاه ما را عوض نکنند، هرچند اسم خلیج فارس زیباست، اما بهتر است از کار تیم رقیب دور شویم و نام پرسپولیس تهران را تغییر ندهیم که نشان از اصالت باشگاه دارد. . چرا مسائل را سیاسی می کنید و به تیم خود اضافه می کنید؟ این می تواند به آنها در جامعه بین المللی آسیب برساند. در نهایت به بازیکنان پرسپولیس که پیراهن قرمز را بر تن می کنند و جان خود را برای این پیراهن می دهند افتخار می کنم و امیدوارم در پایان فصل با هواداران جشن قهرمانی بگیریم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)