افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

داداش زاده: پرسپولیس سال سختی در پیش دارد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 336761
داداش زاده: پرسپولیس سال سختی در پیش دارد – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان سال سختی را پیش رو دارد زیرا باید در آسیا، جام حذفی و لیگ برتر بازی کند. بهزاد داداش زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره دیدار امروز پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار کرد: بازی سختی در انتظار این تیم است اما پرسپولیس و تراکتور امسال […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان سال سختی را پیش رو دارد زیرا باید در آسیا، جام حذفی و لیگ برتر بازی کند.

بهزاد داداش زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره دیدار امروز پرسپولیس و تراکتورسازی اظهار کرد: بازی سختی در انتظار این تیم است اما پرسپولیس و تراکتور امسال شرایط متفاوتی دارند چرا که بازیکنان جدید به تیم ها پیوستند. امیدوارم بازیکنان بتوانند هواداران میلیونی پرسپولیس را خوشحال کنند زیرا اگر این تیم می خواهد قهرمان شود باید در هر بازی 3 امتیاز بگیرد تا بتواند با سایر رقبا اختلاف امتیازی داشته باشد.

وی در خصوص ورود VAR به لیگ برتر گفت: امیدوارم با آمدن VAR همه مسابقات امن باشد و کسی نتواند در آن دخالت کند. همانطور که در فصل قبل شاهد بودیم، اگرچه برخی مسابقات با داوری تصویری بود، اما تداخلاتی نیز وجود داشت. امیدوارم امسال این اتفاق نیفتد و تیمی که شایسته آن است قهرمان شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره میزبانی تیم خارج از تهران از حریفان گفت واقعا زشت است که دو تیم پایتخت در خارج از تهران میزبانی کنند چرا که هم استقلال و هم پرسپولیس میلیون ها هوادار دارند. این مشکلات تا زمانی که این دو تیم به خصوصی سازی کامل نرسند ادامه خواهد داشت.

داداش زاده همچنین با اشاره به قاطعیت رقیب پرسپولیس در لیگ برتر خاطرنشان کرد: پرسپولیس سال سختی را پیش رو دارد، چرا که باید در جام ملت های آسیا و لیگ برتر بازی کند. همه می بینیم که تیم های عربی فوق العاده قوی به نظر می رسند اما امیدوارم با بازیکنانی که در اختیار داریم بتوانیم در آسیا به نتیجه مطلوب برسیم چرا که امسال توانستیم بازیکنان باکیفیتی را با نقل و انتقالات جذب کنیم و قطعا باید فراموش کنیم. خاطرات فصلی که از آسیا حذف شدیم باقی می ماند. بیایید آن را از ذهن هواداران پاک کنیم.

وی در خصوص جذب میلاد محمدی گفت: امیدوارم با به خدمت گرفتن میلاد محمدی استرس هواداران تیم کاهش پیدا کرده باشد چرا که شک ندارم این بازیکن در خط دفاع بسیار تاثیرگذار خواهد بود. امیدوارم هر بازیکنی که به تیم می آید تابع تیم باشد و بتواند هواداران پرسپولیس را خوشحال کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)