افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

داداش زاده: پرسپولیس بهترین فوتبال را بازی می کند/ تنها یک چیز می تواند پرسپولیس را از قهرمانی باز دارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 271321
داداش زاده: پرسپولیس بهترین فوتبال را بازی می کند/ تنها یک چیز می تواند پرسپولیس را از قهرمانی باز دارد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به جز بچه های تیم ما هیچ چیز نمی تواند مانع قهرمانی پرسپولیس شود چرا که استقلال تیمی نیست که در مرحله قهرمانی باشد. بهزاد داداش زاده بازیکن سابق تیم پرسپولیس درباره شرایط به تعویق افتادن موقت هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: باید این حادثه تلخ را به مردم کشور […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به جز بچه های تیم ما هیچ چیز نمی تواند مانع قهرمانی پرسپولیس شود چرا که استقلال تیمی نیست که در مرحله قهرمانی باشد.

بهزاد داداش زاده بازیکن سابق تیم پرسپولیس درباره شرایط به تعویق افتادن موقت هفته بیست و هشتم لیگ برتر گفت: باید این حادثه تلخ را به مردم کشور و هموطنان عزیزم تسلیت بگویم. همه ما در شوک هستیم و طبیعتا مسابقات فوتبال باید به تعویق بیفتد اما این اتفاق چند روزه نمی تواند مانع از برد خوب پرسپولیس و تکرار آن شود.

وی افزود: با وجود اینکه پسران تیم پرسپولیس قطعا برای رویارویی با استقلال خوزستان آماده بودند، اما فاصله کوتاه اولین تاریخ مسابقات تا زمان جدید مسابقات نمی تواند مانع سختی برای ادامه راه بازیکنان خوب پرسپولیس باشد. . مطمئنم پرسپولیس به سبک خوب و تهاجمی فوتبال خود در دیدار مقابل استقلال خوزستان ادامه خواهد داد و 3 امتیاز این دیدار را کسب خواهد کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه تیم های انتهای جدول چقدر می توانند برای رقبای خود خطرناک باشند، توضیح داد: استقلال خوزستان قطعا به بقا در لیگ برتر فکر می کند و نمی خواهد یک امتیاز مقابل پرسپولیس از دست بدهد، اما به خوبی می داند که رقابت خواهد کرد. با بهترین تیم فعلی فوتبال ایران مقابل هم قرار می گیرند. بدون تعصب می گویم که پرسپولیس در هفته های اخیر بهترین فوتبال لیگ برتر را ارائه کرده است. شاید بعد از پرسپولیس، سپاهان تیمی باشد که فوتبال فوق العاده ای ارائه می کند. اما نباید فراموش کرد که تیم های جنوبی همچنان می توانند در ضدحملات و بازی های تهاجمی خطرناک ظاهر شوند.

وی در خصوص ضدحملات احتمالی استقلال خوزستان تاکید کرد: البته خیالمان از خط دفاعی و دروازه این تیم راحت است. با وجود غیبت، 10 بازیکن حاضر در زمین فوتبال مطمئن هستند که پرسپولیس به این راحتی درهای خود را باز نخواهد کرد. امید زیادی به این تیم داریم و قطعا آن امتیاز در هفته های آینده برعکس خواهد شد تا پرسپولیس به بالای جدول برسد و شانس قهرمانی خود را افزایش دهد.

داداش زاده درباره رقابت شدید دو تیم ارغوانی در بالای جدول توضیح داد: با توجه به شرایط بالای جدول قطعا فشار زیادی روی دو تیم وجود دارد اما با شناختی که از بازیکنان پرسپولیس دارم، مطمئن باشید که پسران پرسپولیس در مقابل این فشار مقاومت خواهند کرد. من استقلال را تیمی نمی بینم که بتواند این مشکلات را پشت سر بگذارد. آنها در دیدار مقابل تیم شمس آذر قزوین تقریبا یک امتیاز از دست دادند. هرچند در برخی بازی ها بی ثبات بود اما پرسپولیس اینطور نیست. نگاه نکن، ما در جام حذفی به خاطر تغییرات عثمار در آن شرایط قرار داشتیم و حالا او به خوبی می داند که نباید چنین کاری می کرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم پرسپولیس در پایان این فصل به سه پیروزی متوالی دست یابد و فصل را با موفقیت به پایان برساند. نیم فصل اول را به راحتی باختیم، اما نباید نیم فصل دوم را به این راحتی از دست بدهیم. حق پرسپولیس قهرمانی بیش نیست و مطمئنم این اتفاق برای ما هم خواهد افتاد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)