افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

داداش زاده: فقط حاشیه می تواند پرسپولیس را شکست دهد/ مدیرعامل سپاهان پول خرج می کند و تیمش نتیجه می گیرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 158669
داداش زاده: فقط حاشیه می تواند پرسپولیس را شکست دهد/ مدیرعامل سپاهان پول خرج می کند و تیمش نتیجه می گیرد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه سرخ ها بازیکنی ندارند که در لحظات آسان گلزنی کند. بهزاد داداش زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی شیاطین سرخ مقابل استقلال خوزستان گفت: شروع بدی بود و یک گل غافلگیرکننده دریافت کردیم. نمی دانیم درون تیم چه می گذرد و یحیی گل محمدی 3 مدافع بازی کرده […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متأسفانه سرخ ها بازیکنی ندارند که در لحظات آسان گلزنی کند.

بهزاد داداش زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی شیاطین سرخ مقابل استقلال خوزستان گفت: شروع بدی بود و یک گل غافلگیرکننده دریافت کردیم. نمی دانیم درون تیم چه می گذرد و یحیی گل محمدی 3 مدافع بازی کرده و دلیل تغییر بازی تیمش نسبت به دربی چه بوده است و خودش باید پاسخگو باشد. به نظر من از دست دادن امتیاز مقابل تیم های انتهای جدول باعث عقب افتادن پرسپولیس می شود و این کار را برای این تیم سخت کرده و آنها را دچار استرس می کند.

فقط حاشیه می تواند پرسپولیس را شکست دهد

وی افزود: نبود مهاجم شیدانگ مشکل پرسپولیس است و این تیم هر چه شوت بزند به هدف نمی زند. متأسفانه قرمزها بازیکنی ندارند که بتواند در لحظات آسان گلزنی کند. به هر حال ما 3 امتیاز مقابل الکی از دست دادیم و مساوی شد و 3 امتیاز برای پالش ها حیاتی بود که متأسفانه نگرفتند. حاشیه بزرگترین مشکلی است که می تواند پرسپولیس را شکست دهد.

خارجی ها با فداکاری یحیی و بازیکنان بزرگ پرسپولیس پولشان را گرفتند.

داداش زاده تصریح کرد: وقتی یک پنالتی برای پرسپولیس گرفته شد، پورموسو تیمش را بیرون آورد و جو بازی و تیم داوری را به نفع خود تغییر داد و تمرکز بازیکنان پرسپولیس هم به هم ریخت. قرمزها برای گلزنی عجله داشتند و دیدیم که باز هم گل خوردیم. زمانی که عقب بودیم توانستیم دو بار جبران کنیم و این نشان می دهد که پرسپولیس می خواهد قهرمان شود اما مشکل وجود دارد. بازیکنان مشکل مالی دارند و با همه مشکلات به میدان می آیند و مدیریت باید زودتر این مشکل را حل می کرد. فداکاری یحیی و چند بازیکن بزرگ پرسپولیس باعث شد برخی بازیکنان خارجی به پولشان برسند. چرا باید برای تیم پرسپولیس مشکلات مالی ایجاد شود؟

مگر اینکه پرسپولیس یک تیم بومی باشد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: مدیرعامل پرسپولیس این تفکرات را نداشته و نمی شناسد. باشگاه پرسپولیس برای بازی با النصر هزینه زیادی کرد و دود آن به چشم بازیکنان رسید. مدیرعامل پرسپولیس می توانست به جای اینکه این پول را صرف خرید هدایایی برای رونالدو کند، آن را به بازیکنان خارجی بدهد. در حال حاضر شرایط به گونه ای است که گل محمدی و کاپیتان های تیم از جمله عالیشاه از حق واگذاری 10 درصدی قرارداد به خارجی ها چشم پوشی کرده اند با این تفاوت که پرسپولیس تیم محلاتی است.

استقلال خوزستان برای آبی پوشان پایتخت فوتبال بازی کرد

وی با بیان اینکه تیم استقلال خوزستان برای اولین بار در یک بازی 2 گل به ثمر رساند، بیان کرد: استقلال خوزستان برای استقلال تهران بازی کرد تا بتواند جلوی پرسپولیس را بگیرد و آبی پوشان با قهرمانی فاصله امتیازی خود را با کمپوست افزایش دهند. نساجی. ، و این موضوع برای آنها مهم است. نکته مهم این است که نمی توان با تیم های انتهای جدول فوتبال بازی کرد. استقلال خوزستان تیمی قدیمی و ریشه دار است و پرسپولیس همیشه در اهواز مشکل داشت و متاسفانه این بار مقابل استقلال خوزستان مشکل داشت.

اختلافات داخلی مشکل پرسپولیس است.

داداش زاده درباره اینکه پرسپولیس در 9 بازی یک بازی برد و مشکل این تیم برای برد چیست، بیان کرد: اختلافات داخلی مشکل پرسپولیس است. البته گفته می شود بیشتر اختلافات پرسپولیس حل شد و بیرانوند برای آشتی درویش و گل محمدی اعضای تیم را به رستوران خود دعوت کرده بود. فکر می کنم خوب است که اختلافات در خانواده حل شد و هواداران باید تا چند هفته دیگر آسیب را ببینند و از تساوی تیمشان ناراحت باشند. درگیری پرسپولیس و استقلال به سود سپاهان است.

ما نمی توانیم از یک تیم بدون صرف هزینه انتظار قهرمانی داشته باشیم

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه مهدی عبدی که سرخ ها او را نمی خواستند حالا در تراکتورسازی گل می زند، گفت: گل محمدی و درویش باید پاسخ دهند چرا بازیکنانی مثل عبدی و آل کثیر که نمی خواستند در تیم های دیگر گل بزنند. و حالا پرسپولیس مهاجمی ندارد. سپاهان در هر پست 3 یا 4 بازیکن برتر دارد چون مدیرعامل این تیم هزینه کرد و حالا تیمش نتیجه می گیرد. اینطور نیست که یک تیم هزینه نکند و انتظار برد داشته باشد. مدیران پرسپولیس هنوز گزینه و پاداش قهرمانی فصل گذشته را نداده اند.

وی گفت: پرسپولیس برای خروج از بحران نباید شوک وارد کند. اگر هیات مدیره پرسپولیس بخواهد با درویش ادامه دهد باید پول بیاورند و تا پول نباشد مشکل پرسپولیس حل نمی شود.

داداش زاده در مورد اینکه آینده پرسپولیس را چگونه می بیند، گفت: به هر حال در پایان فصل جام قهرمانی را تقدیم می کنند و هنوز زمان زیادی باقی است. اگر پول به پرسپولیس پمپاژ نشود همچنان با مشکل مواجه می شود و این تیم روزهای بدی را خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=158669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.