افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

داداش زاده: رفع دغدغه گل محمدی راحت تر از برونکو بود/ رضایت صلاح در رفتن درویش بود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 178077
داداش زاده: رفع دغدغه گل محمدی راحت تر از برونکو بود/ رضایت صلاح در رفتن درویش بود – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است مدیریت این باشگاه راحت تر از اینکه رضایت برانکو ایوانکوویچ را جلب کند، دغدغه گل محمدی را حل کرده است. بهزاد داداش زاده در گفت وگو با تسنیم درباره شرایط پرسپولیس بعد از رفتن یحیی گل محمدی اظهار داشت: قهرمان سال های اخیر ایران نباید با این شرایط […]

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است مدیریت این باشگاه راحت تر از اینکه رضایت برانکو ایوانکوویچ را جلب کند، دغدغه گل محمدی را حل کرده است.

بهزاد داداش زاده در گفت وگو با تسنیم درباره شرایط پرسپولیس بعد از رفتن یحیی گل محمدی اظهار داشت: قهرمان سال های اخیر ایران نباید با این شرایط و مشکلات دست و پنجه نرم کند. فکر می کنم مشکلات پرسپولیس از ابتدای فصل مشهود بود و از آنجایی که یحیی گل محمدی در مورد استراحت و خداحافظی از پرسپولیس صحبت می کرد، می دانستم قرار است کدام مسیر را طی کند. اختلافات و مشکلاتی بین مدیرعامل باشگاه و سرمربی این تیم به وجود آمد که این اختلافات در نهایت منجر به جدایی گل محمدی شد. به نظر من صلاح پرسپولیس به این دلیل بود که درویش به جای گل محمدی از این تیم رفت.

وی در واکنش به مذاکره باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: برانکو به تنهایی کاری از پیش نمی برد. او افتخارات زیادی با پرسپولیس کسب کرده و تحت هیچ شرایطی به راحتی حاضر نمی شود دوباره روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. اگر قرار باشد برانکو بیاید اما مشکلات همچنان پابرجاست خیلی زود از پرسپولیس می رود. دلیل این امر به تعویق افتادن پاسخ قطعی برونکو به پالس است. شما همه جوانب را در نظر می گیرید تا تصمیم درستی بگیرید.

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از مدیران این باشگاه گفت: همه اعضای هیات مدیره و حتی خود درویش فکر نمی کردند استعفا و جدایی یحیی جدی باشد. این در حالی است که هواداران پرسپولیس تنها ضررده هستند و از این وضعیت ناراضی هستند. در حال حاضر تمامی اعضای هیئت مدیره به دنبال رفع مشکلات تیم هستند و هر کاری که ممکن است برای جلب رضایت برونکو انجام می دهند. من تعجب می کنم که چرا آنها سعی نکردند ساده ترین کار را انجام دهند، با وجود اینکه همه مشکلات را می دانستند. رفع دغدغه های یحیی گل محمدی بسیار ساده تر از جلب رضایت شخصی مانند برانکوست است. اگر قرار بود این همه هزینه برای جذب مربی و بازیکن جدید صرف کنند، این کار را برای گل محمدی انجام می دادند و این همه حاشیه برای تیم ایجاد نمی شد.

ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا شاگردان امیر قلانوی توانایی قهرمانی در جام ملت های 2023 را دارند؟، همچنین خاطرنشان کرد: به نظر نمی رسد تیم ملی کار سختی در گروه داشته باشد. اما در مراحل حذفی و بالاتر مشکل خواهد بود. در حال حاضر وظیفه همه ما حمایت از اعضای تیم ملی است تا بازیکنان و کادر فنی با روحیه و انگیزه زیادی در بازی ها حاضر شوند. برای قهرمانی تیم ملی ابتدا باید ببینیم که آیا شرایط برای این اتفاق فراهم است یا خیر. تیم 8 سال زیر نظر کی روش سپری کرد و با او دو جام ملت ها را به دست آوردیم اما در آن زمان هیچکس از قهرمانی صحبت نمی کرد. به نظر من باز هم باید منصفانه درباره موفقیت تیم ملی در جام ملت ها صحبت کرد. او در این مدت که برای هدایت تیم ملی بازگشته است به همان اندازه که کی روش هشت سال سرمربی تیم ملی بوده به انتقادات پاسخ داده است. این در حالی است که کیروس هرگز پاسخی به انتقادها نداشت و به کسی پاسخگو نبود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)