افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

داداش زاده: دستیاران نکونام صلاحیت و سابقه مربیگری ندارند! / پورموسوی حاضر به صحبت درباره پرسپولیس نیست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 279103
داداش زاده: دستیاران نکونام صلاحیت و سابقه مربیگری ندارند!  / پورموسوی حاضر به صحبت درباره پرسپولیس نیست – پرسپولیس نیوز

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: نکونام در حفظ استقلال در قهرمانی کار بزرگی کرد اما برای او که به دو دلیل در لیگ بازی کرد متاسفم. بهزاد داداش زاده در گفت و گو با آنا با بیان اینکه تکلیف قهرمانی تا هفته آخر تمدید شد، گفت: پرسپولیس یک امتیاز بیشتر از استقلال دارد. در این دو […]

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: نکونام در حفظ استقلال در قهرمانی کار بزرگی کرد اما برای او که به دو دلیل در لیگ بازی کرد متاسفم.

بهزاد داداش زاده در گفت و گو با آنا با بیان اینکه تکلیف قهرمانی تا هفته آخر تمدید شد، گفت: پرسپولیس یک امتیاز بیشتر از استقلال دارد. در این دو هفته معلوم شد ضرب المثلی که می گوید چوب خدا صدا ندارد. یک مثال درست مبارزه با فساد به طور جدی آغاز شده و ادامه دارد تا بازیکنی نتواند بیشتر از سهم خود پول بگیرد و بازیکنی که حقش را به دست نیاورده است از دریافت آن چیزی که استحقاقش را دارد جلوگیری کند. فساد در فوتبال زیاد است، افراد زیادی هستند که به عنوان مدیر اجرایی یا مشاور به تیم ها می پیوندند. آنها یکی از عوامل اصلی فساد فوتبال هستند. سلامت و عدالت را از فوتبال گرفتند اما در این دو هفته شاهد فوتبال سالم بودیم.

امیدوارم گلسیانی در بازی با مس رفسنجان مصدوم نشود

وی ادامه داد: پرسپولیس مقابل شمس آذر دو نیمه متفاوت داشت. جا دارد از بازیکنان تیم تشکر کنیم که مورد انتقاد قرار گرفتند، عیسی آل کثیر به جای خودخواهی یک پاس گل طلایی به اوستون اورونوف داد و تیم را به پیروزی رساند. از سوی دیگر باید این واقعیت را پذیرفت که خط دفاعی پرسپولیس ضعیف و آسیب پذیر است و اگر گئورگی گلسیانی در دیدار مقابل شمس آذر به این تیم برنمی گشت بدون شک تعداد گل های شمس آذر بیشتر می شد. یکی بیرانوند هم در آن گل مقصر بود چون توپ و میدان برای دروازه بان 6 متر است و بیرانوند به شمس آذر اجازه گلزنی داد. در بازی با استقلال خوزستان دیدیم که در غیاب گلسیانی، تیمی که همچنان در منطقه سقوط قرار دارد، در ورزشگاه آزادی 3 گل به پرسپولیس زد و امیدوارم گلسیانی در بازی با مس رفسنجان مصدوم نشود. زیرا غیبت او برای تیم مشکل ایجاد می کند. البته هیچ تیمی نمی تواند خط حمله پرسپولیس را متوقف کند و مهمتر از همه این است که در هفته آخر تیم از مشکلات حاشیه ای جلوگیری کند تا آسیبی به تیم وارد نشود.

پورموسوی در جایگاهی نیست که بتواند مقابل پرسپولیس صحبت کند

بازیکن سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان که در 27 هفته فقط 22 گل به ثمر رساند، در دو هفته گذشته 6 گل زد، 3 گل به پرسپولیس زد که 4 گل خورد، 3 گل به تیم خوب مس رفسنجان زد و دو گل خورد. اهداف هنوز نیفتاده از طرفی سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان کجاست که داور را مقصر ضعف تیمش مقابل پرسپولیس می داند؟ خوشبختانه داوران متخصص ثابت کردند که داور بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان به اشتباه تحت تاثیر قرار نگرفته است. پورموسوی در شرایطی نیست که مقابل پرسپولیس صحبت کند، او از تیم خودش می گوید. قبل از بازی با پرسپولیس در 27 بازی فقط 4 بازی بردی، پس می خواهی پرسپولیسی را که تا قبل از بازی با تو 17 بازی برده بود شکست بدهی؟

این فساد به کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش شد

وی یادآور شد: گلسیانی مصدوم شد، 3 گل زدی وگرنه با گلسیانی گل نمی زدی. تو شهر نساجی خودت 4 تا گل خوردی، تو آزادی پرسپولیس دو برابرش نخور و خدا رو شکر کن. اکنون که بحث فساد در فوتبال ایران زیاد شده و بحث سکه های توزیع شده در کرمان مطرح شده است، سندی مستدل در مورد فساد در فوتبال ایران مطرح شده و حتی مورد توجه قرار گرفته است. موضوع. از کنفدراسیون فوتبال آسیا دلیل اینکه چند مدیر که نتیجه نمی گیرند فصل بعد تیم می گیرند، در لیگ برتر تیم نمی گیرند، به لیگ یک می روند و با فرصتی دوباره به لیگ برتر باز می گردند، چیست؟

مصاحبه های نکونام شایسته استقلال نیست.

داداش زاده با اشاره به اینکه استقلال در بازی با نساجی خودکشی کرد و صدر جدول را به پرسپولیس داد، گفت: جواد نکونام تا هفته آخر در حفظ استقلال در قهرمانی کار بزرگی کرده است اما برای نکونام که در لیگ برتر بازی می کند. لیگ به دو دلیل متاسف است. اول مصاحبه هایی می کند که در خور شأن و استقلال او نیست. دومی دستیارانی است که به تیمش آورده و به جز محمد نوازی، دیگر دستیاران در حد استقلال نیستند. آنها هیچ دانش مربیگری ندارند و هیچ گواهینامه یا چرخه مربیگری ندارند. افرادی که به دنبال حاشیه سازی و فرافکنی هستند و به استقلال و مربی اول این تیم آسیب می زنند. هواداران استقلال از نحوه بازی تیمشان ناراحت هستند. چون فوتبال را می فهمند، دفاع می کنند و با ضربات ایستگاهی گل می زنند، بعد تا آخر بازی دفاع می کنند. جادوگران نکونام نمی توانند به شما برنامه ای بدهند تا استقلال یک بازی زیبا و چشم نواز را به شما بدهد.

هواداران فوتبال متوجه استقلال شده اند

وی یادآور شد: تمرکز کادرفنی استقلال خارج از زمین است، کمک ها به دنبال خط تماس هستند، جالب است که مربی خصوصی با لطف داور کنار زمین می ماند، سپس مصاحبه می کند و می گوید: “من ماهی هستم که بازی را در آکواریوم ببینم؟” چون پشت شیشه بودم و از آنجا بازی را تماشا می کردم. شما صلاحیت مربیگری را گرفته اید و قوانین فوتبال را نمی دانید. از نقطه نظر فنی، فوتبال شما را احاطه نکرده است. اگر به نکونام توصیه می کردی با 3 مهاجم مقابل نساجی بازی کند و با استفاده از قدرت گناه گل زده بودی، به دنبال نتیجه نبودی. بازی پرسپولیس زیاد. به فوتبالدوستانی که شاکی هستند فهمیده اید. هواداران شیتل باقری هستند که می گویند داوری پرسپولیس را به اوج رسانده است، البته در بین هواداران پرسپولیس شیتیل باقری هم وجود دارد و این یک موضوع عمومی است. قلدرها به دنبال منافع خود هستند. اگر استقلال غبطه نمی خورد و نتایج پرسپولیس را دنبال نمی کرد این فصل قهرمان می شد اما قهرمانی به پرسپولیس می رسد چون از سد می گریزد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)