افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

داداش زاده: بهترین فرصت برای عبور از استقلال از دست رفت/ برنامه ای برای گلزنی نداشتیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 251886
داداش زاده: بهترین فرصت برای عبور از استقلال از دست رفت/ برنامه ای برای گلزنی نداشتیم – پرسپولیس نیوز

بازیکن و پیشکسوت سابق پرسپولیس به تحلیل بازی اخیر این تیم مقابل سپاهان پرداخت و چرایی گل نزدن قرمزها در این دیدار را تحلیل کرد. بهزاد داداش زاده در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: پرسپولیس برای چندمین بار در این فصل فرصت سبقت گرفتن از استقلال و صعود به بالای جدول را از دست […]

بازیکن و پیشکسوت سابق پرسپولیس به تحلیل بازی اخیر این تیم مقابل سپاهان پرداخت و چرایی گل نزدن قرمزها در این دیدار را تحلیل کرد.

بهزاد داداش زاده در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: پرسپولیس برای چندمین بار در این فصل فرصت سبقت گرفتن از استقلال و صعود به بالای جدول را از دست داد. اگرچه استقلال در تبریز مقابل تراکتورسازی بازداشت شد اما بهترین فرصت برای شاگردان اسمرصدر بود تا کنترل را در دست بگیرند. متاسفانه در هفته های اخیر حساسیت مسابقات به حدی است که اجازه نمی دهد تیم ها بازی همیشگی خود را انجام دهند. پرسپولیس مقابل سپاهان شانس گلزنی صددرصدی نداشت.

وی ادامه داد: زمانی که بازی شروع شد و عملکرد دو تیم را دیدیم، مشخص بود که بازی احتمالا با تساوی به پایان می رسد. نگران بودیم که بر اثر تصادف یا سهل انگاری، دروازه پرسپولیس باز شود و همه چیز درست شود. باخت شاگردان اسمار هیچ قصدی برای گلزنی نداشتند و شاهد فوتبال شتابزده از سوی آنها بودیم و عدم تمرکز بازیکنان در هفته های قبل مانع از اجرای آنها شد.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: هر چه بازی پیش می رفت کار برای پرسپولیس سخت تر می شد و اخراج امید عالیشاه آب سردی برای این تیم بود و وقتی پرسپولیس 10 بازیکن داشت سپاهان پیش رفت و حتی در لیگ ثانیه های آخر آنها می توانستند گل بزنند. در هر صورت تساوی دو تیم عادلانه بود. پرسپولیس در هفته های آینده برای بقا باید با نساجی با انگیزه بازی کند، قطعا سخت تر خواهد بود. به نظر من اگر استقلال و پرسپولیس در این هفته پیروز می شدند، قطعا در هفته های آینده کارشان راحت تر می شد.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی در پایان لیگ قهرمان سرخابی ها می شود؟ وی گفت: استقلال در هفته های اخیر تمرکز لازم را نداشته است، حواشی مدیریتی این باشگاه باعث عدم تمرکز این تیم شده است که در بازی با تراکتور شاهد آن بودیم. از این به بعد نمی توان قهرمان لیگ را پیش بینی کرد و خوشحالی این است که این رقابت ها تا هفته آخر ادامه دارد اما فکر می کنم پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد البته اگر کادر فنی و بازیکنان تیم این کار را انجام دهند. آنها قدردانی می کنند. موقعیتی که در آن قرار دارند…

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)