افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

داداش زاده: بردن ملوان از3 امتیاز دربی برای پرسپولیس مهمتر است/وقت تعارف نیست

  • کد خبر : 17597

پیشکسوت تیم فوتبال با اشاره به دیدار این تیم با بندر انزلی گفت: بازی های باقیمانده برتر می توانند جایگاه تیم را در جدول تغییر دهد. مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در هفته دوم با برگزاری چهار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین آنها ساعت ۱۹:۳۰ میزبان ملوان بندر در ورزشگاه آزادی آزادی […]

پیشکسوت تیم فوتبال با اشاره به دیدار این تیم با بندر انزلی گفت: بازی های باقیمانده برتر می توانند جایگاه تیم را در جدول تغییر دهد.

مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در هفته دوم با برگزاری چهار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین آنها ساعت ۱۹:۳۰ میزبان ملوان بندر در ورزشگاه آزادی آزادی خواهد بود.

شاگردان یحیی محمدی در حالی که به مصاف قوای سپید می‌روند که برای ماندن در کورس چاره‌ای جز کسب سه امتیاز دیدار تیم‌های خانگی خانگی، منتظر لغزش سایر مدعیان مانند سپاهان و استقلال برای بهبود موقعیت در جدول هستند.

بهزاد زاده در گفتگو با مهر، با اشاره به دیدار پرسپولیس مقابل ملوان بندر گفت: جای هیچ اشتباهی تیم‌هایی که دنبال گرفتن امتیاز دلخواه و بهبود جایگاه در جدول جدول باقی می‌مانند. پرسپولیس باید تیم برای خودش باشد و هم نکند در بازی‌های باقیمانده در مقابل تیم‌هایی که قرار دارند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره فاصله یک امتیازی پرسپولیس با استقلال و چهار امتیازی با سپاهان افزود: برآیند بازی های باقی مانده تا لیگ می دهد هر سه تیم تیم مدعی قهرمانی قهرمانی بازی های بازی های سختی. من فکر می کنم لغزش هر تیم باعث جابجایی در بالای جدول خواهد شد. فلسفه پرسپولیس در ۶ دیداری که تا پایان لیگ باقی مانده است باید نگاه حذفی باشد. مهم‌ترین دیدار بازی رو در رو است. بنابراین هیچ تفکری جز بردن ملوان نباید در ذهن بازیکنان این تیم نقش ببندد.

داداش در مورد احتمال اینکه بازیکنان پرسپولیس ترس از دادن به آنها تاکید کرد: مطمئناً بازی با ملوان مس کرمان که قبل از دربی است، بیشتر است. فکر نمیکنم کسی که پیراهن پرسپولیس را می پوشد از شرایط فعلی ایمن تی. همه بازی‌ها دارای امتیاز هستند. اتفاقا اگر دو بازی مانده تا دیدار با ببرد با اعتماد به نفس بیشتر در مقابل تیم قرار می‌گیرد. الان دیگر تعارف با بازیکن نیست و باید هر گل زده خورده باشد هم می‌توان باشد.

او در پایان بیان کرد: چهارامتیاز بیشتر سپاهان نسبت به پرسپولیس قابل جبران است. فکر می‌کنم تا آخرین هفته ادامه داشته باشد و برنده لیگ برتر فصل جاری در آخرین فصل مشخص شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.