افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

داداش زاده: این تحریم از سوی باشگاه خودخواسته و بی ملاحظه بود/ مدیریت در نقل و انتقالات ابتدای فصل موفق بود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 130094
داداش زاده: این تحریم از سوی باشگاه خودخواسته و بی ملاحظه بود/ مدیریت در نقل و انتقالات ابتدای فصل موفق بود – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این جریمه از مصادیق خودزنی و بی توجهی اعضای هیات مدیره و مدیریت باشگاه بود که با تصمیمات خود تیم را با بحران مواجه کردند. بهزاد داداش زاده در گفت وگو با میزان، درباره ایجاد حواشی در تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: من همیشه در مصاحبه هایم گفته ام; تنها […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این جریمه از مصادیق خودزنی و بی توجهی اعضای هیات مدیره و مدیریت باشگاه بود که با تصمیمات خود تیم را با بحران مواجه کردند.

بهزاد داداش زاده در گفت وگو با میزان، درباره ایجاد حواشی در تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: من همیشه در مصاحبه هایم گفته ام; تنها چیزی که می تواند پرسپولیس را از صعود و برد باز دارد، حاشیه است چرا که حاشیه می تواند هر تیم خوبی را شکست دهد. متأسفانه این بار مدیریت، اعضای هیئت مدیره، کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس به راحتی تیم خود را راه انداختند و شروع به خودزنی کردند.

وی افزود: از سوی دیگر یحیی گل محمدی در این فصل تا حدودی تمرکز خود را از دست داده است. در شأن و شخصیت او نیست که به کسی پاسخگو باشد و باید برای ادامه پیشرفت تیمش کار خودش را می کرد.

* تحریم، اقدام خودخواسته بازیکنان و عدم توجه اعضای هیئت مدیره و مدیریت باشگاه بود.

این کارشناس فوتبال درباره جریمه 10 درصدی بازیکنان و کادرفنی برای باخت به سپاهان گفت: وقتی بازیکنان از گزینه های سال قبل خود استفاده نکردند چگونه باید 10 درصد باخت جریمه شوند؟ این برای جریمه شدن نمونه ای از خودخواهی و بی توجهی اعضای هیات مدیره و مدیریت باشگاه بود که با تصمیمات خود بحران را به تیم وارد کردند. آیا باشگاه هر بار که تیم می برد به بازیکنان و کادرفنی پاداش نمی داد اما حالا برای باخت جریمه در نظر می گیرد؟

این پیشکسوت فوتبال درباره کمبود بازیکن در تیم پرسپولیس ادامه داد: در ابتدای فصل با خروج چند بازیکن از پرسپولیس، باشگاه باید خیلی سریع دست به کار می شد تا یک مهاجم و یک دروازه بان به دست بیاورد. گل محمدی لیست بازیکنان مورد نظر خود را به باشگاه داد اما مدیریت در فصل نقل و انتقالات ابتدای فصل ناموفق بود. پرسپولیس دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و قهرمان نشد چون بازیکنان باکیفیتی و امکانات در باشگاه پرسپولیس وجود نداشت. قهرمان آسیا تیم هایی هستند که در همه زمینه ها برنامه دارند و با تیم های قدرتمند به مسابقات می آیند. رهبران باشگاه ما فقط بلدند خوب بخوانند. سران باشگاه پرسپولیس برای دریافت رونالدو 5 میلیارد تومبه خرج کردند در حالی که باید این پول را خرج تیم خود می کردند.

* برخی فکر می کنند با رفتن گل محمدی جا برایشان باز می شود.

داداش زاده در خصوص انتقاد پیشکسوتان از تیم فوتبال پرسپولیس و برکناری یحیی گل محمدی از سرمربیگری این تیم گفت: باید بپذیریم که عده ای دلشان برای پرسپولیس می سوزد و با شکست تیم محبوبشان قهر می کنند. همه نگران پرسپولیس هستند، رسانه ها و مردم ناکامی را از پیشکسوتان می پرسند و آنها هم نظر شخصی خود را می دهند. اما عده ای فکر می کنند با جدایی یحیی گل محمدی از تیم پرسپولیس جا برای آنها باز می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یک سوال دارم در ایران مربی بهتر از گل محمدی برای پرسپولیس وجود دارد؟ در حالی که همین تیم 3 بار قهرمان لیگ برتر شد و یک بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید. اکنون زمانی است که همه باید دور هم جمع شوند و از تیم حمایت کنند. علاوه بر این، پیشکسوتان و هواداران نیز باید از تیم خود حمایت کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)