افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

داداش زاده: امیدوارم قهرمانی را از پرسپولیس نگیرند/ اخراج شدگان توبیخ شدند یا خیر؟ – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 267791
داداش زاده: امیدوارم قهرمانی را از پرسپولیس نگیرند/ اخراج شدگان توبیخ شدند یا خیر؟  – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در گذشته تجربه حضور در شرایط مشابه را داشت و در پایان فصل با تلاش بازیکنان توانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند. بهزاد داداش زاده در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تماشاگران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: مسابقات هر […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در گذشته تجربه حضور در شرایط مشابه را داشت و در پایان فصل با تلاش بازیکنان توانست به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

بهزاد داداش زاده در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تماشاگران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: مسابقات هر روز حساس تر می شود و تیم هایی که در جدول شرایط خوبی ندارند. در حال انجام هر کاری برای کسب امتیاز کافی هستند. پرسپولیس می دانست چطور بازی مقابل هواداران را به خوبی کنترل کند و 3 امتیاز مهم را کسب کند.

وی در ادامه گفت: هواداران مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشتند و با توجه به اینکه در میانه جدول قرار دارند، نتیجه این دیدار چندان برایشان مهم نبود چرا که نه آنها سقوط خواهند کرد و نه آنها. مهدی ترابی در این بازی عملکرد خوبی داشت و با حرکت دادن توپ در نقاط مختلف زمین نقش مهمی در این پیروزی داشت. طبیعی است که بازیکنان در این مقطع از لیگ با رقبای خود با استرس روبرو شوند. امیدوارم هواداران در بازی های بعدی با حضوری عالی در ورزشگاه به تیم آرامش بدهند.

* عملکرد عثمار را نباید با توجه به اینکه او در گذشته کمک مربی بود ارزیابی کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد عثمر به عنوان سرمربی سرخ پوشان اظهار کرد: عثمر در این مدت عملکرد خوبی داشته و نباید عملکرد او را طوری ارزیابی کرد که گویی در گذشته کمک مربی بوده است. به نظر من این مربی برزیلی با عملکردی که الان به ثبت رسانده نیاز به حمایت دارد و باید او را برای فصل آینده در پرسپولیس حفظ کنند. او موفق بوده و با توجه به کیفیتی که در تیمش دارد امتیازات لازم را کسب کرده است. مدیران پرسپولیس باید اختیارات کامل را به مربی بدهند و از او برای خرید بازیکنان مورد نظرش حمایت کنند.

داداش زاده با بیان اینکه خط دفاعی پرسپولیس در این فصل عملکرد بسیار ضعیفی داشته است، گفت: خط دفاعی پرسپولیس هیچ وقت مثل این فصل ناهماهنگ عمل نکرده است و باید مورد توجه اساسی قرار گیرد. در بازی با هواداران این مشکل بیشتر نمایان شد و خدا می داند اگر بیرانوند نبود انتظار قهرمانی را داشتیم! آنها از این پس باید برای فصل نقل و انتقالات برنامه ریزی کنند و با احتیاط بازیکنان مورد نظر اسمار را جذب کنند. عملکرد مدافعان میانی پرسپولیس در این مقطع که هنوز شرایط حساسی در جدول داریم ارزشی ندارد.

* نباید به جایگاه استقلال خوزستان در جدول توجه کنیم.

وی در خصوص بازی هفته آینده مقابل استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: استقلال خوزستان همان تیمی است که پرسپولیس را در دیدار رفت در اهواز متوقف کرد و 2 امتیاز مهم را گرفت. نباید روی جایگاه آنها روی میز تمرکز کنیم و با تمام قوا با آنها مقابله کنیم. اگر الان استقلال خوزستان در این جایگاه قرار دارد، نتیجه تصمیمات اشتباهی بوده است. آبی های خوزستان راهی جز کسب 3 امتیاز مقابل پرسپولیس نخواهند داشت و حتی یک امتیاز هم می تواند آنها را از قعر جدول نجات دهد. پرسپولیس به خوبی می داند که در شرایط فعلی 90 درصد شانس قهرمانی دارد و اگر هوشمندانه عمل کند می تواند در این فصل قهرمان شود.

*امیدوارم قهرمانی را از پرسپولیس نگیرند

این پیشکسوت سرخ ها در پایان با بیان اینکه امیدوارم ابر، ماه، خورشید و ستاره ها به ما کمکی نکنند که قهرمانی را ناعادلانه از دست بدهیم، خاطرنشان کرد: پرسپولیس در گذشته تجربه حضور در شرایط مشابه را داشته است. و در پایان فصل با تلاش بازیکنان موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند. فساد در فوتبال ایران زیاد شده و همه به نوعی در جیب خود می بندند. خدا را شکر برخی از عوامل او شناسایی و اخراج شدند، اما برنامه او پس از آن چیست؟ آیا توبیخ خواهند شد یا خیر؟ امیدوارم ابر و ماه و خورشید و آسمان کار نکنند تا پرسپولیسی که شایسته این قهرمانی است ناعادلانه زمین بخورد. دیدار مقابل استقلال خوزستان حساس است و از هواداران می خواهم با حضور در این دیدار به بازیکنان انگیزه بدهند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)