افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

داداش زاده: آنها می خواهند پرسپولیس در حاشیه بماند/ پیروزی در دربی یحیی را به اوج برمی گرداند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 152152
داداش زاده: آنها می خواهند پرسپولیس در حاشیه بماند/ پیروزی در دربی یحیی را به اوج برمی گرداند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی دانم چرا برخی می خواهند قبل از دربی پرسپولیس را کنار بگذارند! بهزاد داداش زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره پیروزی مقابل هواداران تهرانی قبل از دربی اظهار داشت: قبلا هم گفته بودم که همه بازی های پرسپولیس در لیگ سخت است چون این تیم باید […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی دانم چرا برخی می خواهند قبل از دربی پرسپولیس را کنار بگذارند!

بهزاد داداش زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره پیروزی مقابل هواداران تهرانی قبل از دربی اظهار داشت: قبلا هم گفته بودم که همه بازی های پرسپولیس در لیگ سخت است چون این تیم باید قهرمانی را تکرار کند. نمی دانم چرا برخی کارشناسان داوری دوست دارند پرسپولیس را کنار بگذارند و بگویند گل به هواداران آفساید بود. ضربه مهدی ترابی به مدافع حریف برخورد کرد و آفساید نداشت. قبل از دربی عده ای دوست دارند تیم را کنار بگذارند تا پرسپولیس امتیاز لازم را نگیرد. به جز حواشی، هیچ چیز نمی تواند پرسپولیس را به چالش بکشد و به نظرم افشین پیروانی باید حواشی را کنترل کند.

وی در خصوص نقاط قوت و ضعف پرسپولیس گفت: تیم ما مقابل هواداران خوب بازی کرد و فکر می کنم به آنچه می خواستند رسیدند و با این برد قطعا روحیه بازیکنان بالا رفته است. اگر گیورگی گلسیانی آن پنالتی مقابل الدحیل قطر را از دست نمی داد، شک نکنید او قهرمان می شد و یحیی امپراتور. پس از پایان بازی برخی از هواداران از تیم خود ناامید شدند و قول می دهم با یک نتیجه خوب در دربی به روزهای خوب خود برگردیم. الان هم اگر پرسپولیس دربی را برد صددرصد یحیی به اوج برمی گردد و دوباره امپراتور می شود. شکست در این بازی می تواند هر تیمی را کنار بگذارد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره خاطرات دربی خود گفت: خاطرات خوبی از شهرورد دارم. در دربی 73 با ضربه سر موفق به گلزنی شدم و در دربی 74 وقتی بهزاد غلامپور دروازه بان استقلال بود و توانست توپ را دفع کند، قیچی عقب زدم.

داداش زاده درباره غیبت چند بازیکن گفت: متاسفانه پرسپولیس در این دیدار مهم چند نفر از بازیکنان اصلی خود را در اختیار ندارد. هر بار که با رسانه ها ملاقات می کنم از کمبود مهاجمان و دفاع چپ کلاسیک صحبت می کنم. خوشبختانه مسئولان باشگاه گفته اند بعد از دربی به دنبال بازیکنی با کیفیت برای تقویت تیم در نیم فصل هستند. در حال حاضر گوستاوو بلانکو مهاجم خارجی استقلال خطرناک است و مدافعان ما باید روی این بازیکن تمرکز کنند. متاسفانه محمدحسین کنعانی زادگان این روزها بسیار ضعیف بازی می کند و با شرایط ایده آل فاصله دارد. در بازی مقابل الدحیل دیدیم که او در گل اول مقصر بود و خط دفاع را باز گذاشت. به نظر من شاید از فوتبال دلسرد شده و شاید هم مصدوم!

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)