الناز مالک یا آیسان از سریال پاییز، بازیگر جوان ایرانی است که به تازگی به دلیل حضور موفق در سریال های نمایش خانگی محبوبیت و توجه مخاطبان فضای مجازی را به دست آورده است. الناز ملک یکی از چهره های جوان و آینده دار سینمای ایران است که به تازگی در برنامه تلویزیونی پاییز به ایفای نقش پرداخته است. الناز ملک متولد دهه 70 است و تاکنون اطلاعات زیادی از خانواده وی منتشر نشده است.

الناز ملک در جراحت 3

سریال زخم کاری، انتقام به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان، یک ژانر درام خانوادگی است که الناز ملک در کنار جواد عزتی، رعنا آزادی ور، کامبیز دیرباز، مهراوه شریفی نیا، سید، در نقش سیما بازی می کند. جواد هاشمی، الهه حصاری و… نماینده. در فصل سوم، سیما، همسر دوم شفاعت (مهران غفوریان) پس از از دست دادن همسر و فرزندان خوانده‌اش، باروت‌فروش و یکی از خونخواران می‌شود.

الناز ملک در زخم کاری 3

الناز ملک در سریال زخم انتقام / عکس فتاح ذی نوری

الناز ملک در زخم کاری 2

الناز ملک در نقش سیما یکی از زنان جاه طلب با کاراکترهای متفاوت و جذاب در فیلم ذوب کاری 2 ایفای نقش کرد.او همسر دوم شفاعت (مهران غفوریان) به عنوان پدری جوان و دوست داشتنی بود که از خانواده به ویژه او مراقبت می کرد. . فرزندان شوهر، شیدا و شهریار، اوج بازی. الناز ملک در فصل دوم با از دست دادن همسرش و نابودی دختر خوانده اش در قسمت دوازدهم همراه شد.

الناز ملک در زخم کاری 2

الناز ملک در زخم کاری 2 / عکس فتاح ذی نوری