افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

خیبر روزهای استقلال را سیاه کرد; آبی ها به هیچ تیمی نه نمی گویند!

  • کد خبر : 410567
خیبر روزهای استقلال را سیاه کرد; آبی ها به هیچ تیمی نه نمی گویند!

آفتاب نیوز: تیم های خیبر خرم آباد و استقلال تهران در چارچوب هفته نهم لیگ برتر باشگاه های ایرنا از ساعت 16:45 در ورزشگاه لر آرنا به مصاف یکدیگر رفتند و میزبان با برتری سه بر یک به برتری ارزشمند دست یافت. قضاوت این دیدار را «وحید کاظمی» با کمک «محمد عطایی» و «اسماعیل احمدی» […]

آفتاب نیوز:

تیم های خیبر خرم آباد و استقلال تهران در چارچوب هفته نهم لیگ برتر باشگاه های ایرنا از ساعت 16:45 در ورزشگاه لر آرنا به مصاف یکدیگر رفتند و میزبان با برتری سه بر یک به برتری ارزشمند دست یافت.

قضاوت این دیدار را «وحید کاظمی» با کمک «محمد عطایی» و «اسماعیل احمدی» بر عهده داشت.

استقلال امروز در شرایطی به مصاف خیبر رفت که برای اولین بار آبی پوشان پیتسو موسیمان سرمربی جدید خود را روی نیمکت نشست.

آبی پوشان پس از دو باخت مقابل ذوب آهن اصفهان و النصر عربستان به دنبال پیروزی و سه امتیاز کامل مسابقه بودند تا به ناکامی ها پایان دهند اما روند بدشان ادامه پیدا کرد. خیبر که در 7 بازی اخیر 3 تساوی و 4 شکست داشته است، در مقابل استقلال انگیزه های زیادی داشت و به پیروزی مهمی دست یافت.

دقایق حساس:

دقیقه 1: ضربه سینا خادمی پور، هافبک خیبر خرم آباد از پشت محوطه جریمه استقلال به طرز خطرناکی از بالای دروازه سید حسین حسینی به بیرون رفت.

دقیقه 6: ارسال بازیکنان خیبر خرم آباد از جناح چپ با ضربه سر مدافع جلودار این تیم احسان حسینی همراه شد که جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه 9: توپ درون محوطه استقلال به عارف رستمی رسید و ضربه این بازیکن قبل از واکنش سیدحسین حسینی به کرنر رفت.

دقیقه 10: ارسال مستقیم مهردا قنبری از کرنر با خطای سیدحسین حسینی در بازکردن دروازه استقلال به عجیب ترین شکل ممکن همراه شد.

دقیقه 16: ارسال ماشاریپوف با شوت کم ارتفاع جان آرمان رمضانی همراه بود که تونی باتیستا به راحتی توپ را مهار کرد.

لحظاتی بعد پاس محمدحسین مرادمند به رامین رضاییان رسید، او توپ را به محمدحسین اسلامی داد و این بازیکن به رضاییان پاس داد تا استقلال صاحب موقعیت خوبی شود اما ضربه این بازیکن توسط باتیستا مهار شد.

دقیقه 26: شوت محکم مهرداد مهرداد قنبری با پای چپ از پشت محوطه استقلال را حسینی مهار کرد.

دقیقه 33: ضربه دیدیه آندونگ از فاصله 20 متری با واکنش به موقع دروازه بان خیبر خرم آباد به کرنر رفت.

دقیقه 53: ضربه گائل کاکوتا از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 56: ارسال گائل کاکوتا به دروازه خیبر خرم آباد همه بازیکنان این تیم را پشت سر گذاشت و در ضربه دوم به رامین رضاییان رسید که این بازیکن با ضربه سر موفق به گلزنی شد.

دقیقه 59: کرنر خیبر خرم آباد از سمت راست منجر به رسیدن توپ به فراز امام علی شد و این بازیکن توپ را در اختیار مسعود محبی قرار داد تا گل دوم خرم آبادی ها به ثمر برسد.

دقیقه 66: با خطای باتیستا، توپ مقابل دروازه خالی به استقلالی ها رسید اما آبی پوشان قدر این پاس خوب را ندانستند و فرصت را از دست دادند.

دقیقه 77: شوت زیبا و دیدنی گائل کاکوتا از پشت محوطه خیبر خرم آباد به تور کنار دروازه این تیم برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 79: پاس دیدنی خادم پور به سفیدچکایی رسید و این بازیکن با یک بازی دیدنی مرادمند را حذف کرد و حسینی ضربه این بازیکن را گرفت.

دقیقه 6+90: اشتباه محمدحسین مرادمند در دفع توپ باعث شد تا او توپ را به محسن سفیدچکایی بدهد و این بازیکن با یک ضربه محکم دروازه سیدحسین حسینی را باز کرد.

خیبر خرم آباد با این نتیجه مجموع امتیازات خود را به 9 رساند و به رده یازدهم صعود کرد و استقلال با هشت امتیاز به رده دوازدهم سقوط کرد.

دستور پخت خیبر خرم آباد:

تونی باتیستا، سجاد ابرگویی، کوین بولی، احسان حسینی (مسعود محبی)، سینا خادمی پور، فرید امیری، علیرضا دغاغله، مهرداد قنبری، مهران احمدی، فراز امام علی، عارف رستمی (حمیدرضا طاهرخانی).

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، میلاد زکی پور (ابوالفضل جلالی)، رامین رضاییان (ابوالفضل زمانی)، زبیر نیک نفس (آرش رضاوند)، علیرضا کوشکی (گائل کاکوتا)، دیدیه آندونگ، آرمان اسلامی محمدی، ماسیپه رمضانی، حسینوف، آرمان اسلامی، حسینوف

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.