افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

خیاطی که هرگز نمی خوابد/ عکس

  • کد خبر : 319752
خیاطی که هرگز نمی خوابد/ عکس

یک زن اهل ویتنام می گوید بیش از 30 سال است که پلک های خود را نبسته و نخوابیده است. این زن به عنوان “جهش یافته بی خواب” شناخته می شود. به گزارش صبحانه، نوین ناک می کیم زنی 49 ساله است که در شهر لانگ آن زندگی می کند و خیاطی می کند. البته […]







یک زن اهل ویتنام می گوید بیش از 30 سال است که پلک های خود را نبسته و نخوابیده است. این زن به عنوان “جهش یافته بی خواب” شناخته می شود.





به گزارش صبحانه، نوین ناک می کیم زنی 49 ساله است که در شهر لانگ آن زندگی می کند و خیاطی می کند. البته نه این که مردم به او این لقب ها را داده اند آزارش می دهد. او هر دو نام مستعار را کاملا مسما می داند.

خانم نوین ناک می کیم چندین دهه است که نخوابیده و جالب اینکه این کم خوابی کوچکترین تاثیر منفی روی سلامتی او نداشته است.

خیاط

نوین ناک می کیم می گوید که او با توانایی عملکرد بدون خواب به دنیا نیامده است، اما از کودکی مشروط شده است که تا دیروقت بیدار بماند.

در آن زمان آنقدر به مطالعه علاقه داشت که شب ها تا دیروقت بیدار می ماند و کتاب می خواند و بعد که خیاطی می کرد تا دیروقت بیدار می ماند و سفارشات مشتریانش را تکمیل می کرد و به موقع تحویل می داد. او این کار را تا زمانی انجام داد که متوجه شد دیگر نیازی به خواب ندارد، بنابراین خواب از برنامه روزانه او حذف شد.

او می گوید به راحتی به این مهارت دست پیدا نکرده است، روزهای اول هنگام خیاطی خوابش می برد یا در کارش اشتباه می کرد. اما او این روند را آنقدر تکرار کرد که توانایی بیدار ماندن تمام مدت را به دست آورد.

ویتنام به عنوان سرزمین افراد بی خواب شناخته می شود و خانم نوین ناک می کیم حداقل سومین فردی است که می تواند چندین دهه بدون خوابیدن حتی یک شب زندگی کند.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=319752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.