افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

خون پاک شهید سنور نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد

  • کد خبر : 401612
خون پاک شهید سنور نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد

کمیسیون امنیت ملی مجلس در پی شهادت یحیی سنور بیانیه ای صادر کرد. اطلاع رسانی کند خبرگزاری رادیو; متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیمو کسانی که در راه خدا هجرت کردند و سپس کشته شدند یا کشته شدند تا روزی خوبی برای آنها فراهم شود. به راستی که خداوند بهترین روزی […]

کمیسیون امنیت ملی مجلس در پی شهادت یحیی سنور بیانیه ای صادر کرد.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری رادیو; متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
و کسانی که در راه خدا هجرت کردند و سپس کشته شدند یا کشته شدند تا روزی خوبی برای آنها فراهم شود. به راستی که خداوند بهترین روزی دهندگان است.

یحیی السنوار; او مردی دلیر، خستگی ناپذیر و خستگی ناپذیر حماس و جبهه مقاومت اسلامی، اسطوره و نمونه کامل صبر، مقاومت و ایستادگی در جهان معاصر بود.

بیش از بیست سال حبس و اسارت در زندان ظلم و نابودی کامل رژیم صهیونیستی و باند بدخواهان و جنایتکارانی که همه دیکتاتورها و خونخواران جهان را سفید کردند، تنها گوشه ای از تلاش این بلندپایه بود. شهید درجه بندی ، که حتی در آخرین لحظات عمرش مردانه بود و در دل میدان جنگ بود و علم جنگیدن را بر زمین نگذاشت.

رژیم دروغین صهیونیستی و سران فاسد آن که این روزها با حمایت همپیمانان خود از مرزهای سبعیت و جنایت در دنیای معاصر عبور کرده اند و پایانی بر این همه شر نمی بینند، معتقدند که می توانند به اهداف خود برسند. اگر با کشتن و کشتن آزادی خواهان جهان به شرّ دست یابند، بی آنکه بدانند صدها مجاهد در راه خدا از قبیل سنوار، نصرالله، سلیمانی، ابومهدی، مهندسان، هانیه و… سر بلند کردند. از غنایم از. خون پاک آن بزرگان و راهشان به سوی نابودی کامل جبهه باطل ادامه خواهد داشت.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی، قتل «یحیی سنور» را از جنایات بی‌سابقه این رژیم در ماه‌های اخیر و نسل‌کشی سازمان‌یافته ماشین قتل این باند جنایتکار به شدت محکوم می‌کند و به هواداران از این کش کودکانه هشدار می‌دهد. و قصاب از شما می خواهند که هر چه زودتر از حمایت از این رژیم جعلی دست بردارید و در جنایات فجیع آن شرکت نکنید.

بدون شک خون پاک شهید سنور راهگشای آزادی بیت المقدس و تسریع در نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

در پایان لازم به ذکر است که ترور رهبران سیاسی و کشتار شهروندان بی گناه اعم از زنان و کودکان در سرزمین های اشغالی و سایر کشورهای منطقه توسط رژیم صهیونیستی تهدیدی جدی برای صلح و امنیت بین المللی است. . و در این شرایط، تلاش‌های دیپلماتیک نیز مانع دستیابی به آتش‌بس دائمی و پایدار می‌شود، بنابراین ما قویاً از جامعه جهانی می‌خواهیم که انفعال و مماشات با این رژیم را کنار بگذارند و حداقل وظیفه انسانی خود را برای نجات جان‌ها در اولویت قرار دهند از مردم بی گناه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.