افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

خون پاک شهدا ضامن وحدت و پیروزی روزافزون جامعه اسلامی است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 309644
خون پاک شهدا ضامن وحدت و پیروزی روزافزون جامعه اسلامی است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، متن بیانیه اداره تبلیغات اسلامی به مناسبت ترور شهید اسماعیل هنیه به شرح زیر است. ما از خداییم و به سوی او باز خواهیم گشتدر میان مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بسته بودند وفادارند، و از آنان کسانی هستند که به عهد خود وفا کردند، و از […]

به گزارش خبرگزاری مهر، متن بیانیه اداره تبلیغات اسلامی به مناسبت ترور شهید اسماعیل هنیه به شرح زیر است.

ما از خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت
در میان مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بسته بودند وفادارند، و از آنان کسانی هستند که به عهد خود وفا کردند، و از آنان کسانی هستند که امیدوارند، و هیچ تغییری نکرده اند (احزاب: 23). . )
شهادت مجاهد خستگی ناپذیر شهید اسماعیل هنیه را به ولی فقیه امت اسلام حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و جبهه مقاومت تسلیت عرض می نماییم.

دشمن صهیونیستی در ایام سوگواری امام مظلوم و آزادگان، حزب نجیب جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داد تا بار دیگر شاهد جنایات ضدبشری و تروریستی آن باشد.

درد از دست دادن تک تک شهدای مجاهد در کنار هزاران شهید جبهه مقاومت سنگین و دردناک است اما خون پاک شهدا همواره ضامن وحدت و پیروزی روزافزون امت اسلامی بوده و خواهد بود. ضربه ای به تار عنکبوت لرزان صهیونیسم جنایتکار خواهد زد که لطف خداوند نمی تواند جبران آن را به دشمن کارگر بدهد.

بی تردید طوفان الاقصی و طوفان مردم مظلوم و خون پاک هزاران شهید موجب عزت و سربلندی و پیروزی امت اسلامی و نابودی ظالمان و استکبار جهانی خواهد بود.

اداره تبلیغات اسلامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید عزیز، حمایت مجدد خود را از دفاع مشروع از ملت مظلوم فلسطین اعلام کرد و دستورات رهبر جبهه مقاومت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را با جان و دل عملی خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=309644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.