افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

خون شهدا دلیل تشدید مقاومت است/ ادامه عملیات در کرانه باختری – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 341908
خون شهدا دلیل تشدید مقاومت است/ ادامه عملیات در کرانه باختری – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از شهادت پنج فلسطینی وابسته به القسام در حمله رژیم صهیونیستی، اعتصاب عمومی در طول اعلام شد. جنبش حماس در اولین واکنش به قتل این پنج مبارز فلسطینی طول واقع در شمال کرانه باختری بیانیه ای صادر کرد. در بیانیه حماس آمده است: عملیات تروریستی جدید صهیونیست ها در اردوگاه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از شهادت پنج فلسطینی وابسته به القسام در حمله رژیم صهیونیستی، اعتصاب عمومی در طول اعلام شد.

جنبش حماس در اولین واکنش به قتل این پنج مبارز فلسطینی طول واقع در شمال کرانه باختری بیانیه ای صادر کرد.

در بیانیه حماس آمده است: عملیات تروریستی جدید صهیونیست ها در اردوگاه نور شمس که بعدازظهر امروز (دوشنبه) همزمان با عملیات گسترده اشغالگران در تمامی استان های کرانه باختری انجام شد، نشان داد که اشغالگران مصمم به ادامه جنایات خود هستند.

در این بیانیه آمده است که کشتار صهیونیست ها در اردوگاه نور شمس مهر تاییدی بر جنایات و کشتار مستمر اشغالگران از غزه تا اقصی نقاط سرزمین فلسطین است و خون این شهدا مشوق خواهد بود. برای تشدید مقاومت

حماس تاکید کرد: کشتار صهیونیست ها در اردوگاه نور شمس تلاشی مذبوحانه برای ریشه کن کردن مقاومت است که با عملیات خود درد و رنج را برای اشغالگران به همراه دارد.

این بیانیه از مردم کرانه باختری می خواهد که با اشغالگران و شهرک نشینان برخورد کنند. دستیاران صهیونیست ها علیه آن قیام می کنند.

حماس افزود: حمله جنون آمیز متجاوزان به سرزمین و ملت ما نه تنها هیچ گاه امنیت و ثبات آنها را تامین نخواهد کرد، بلکه آتش زیر پای نیروهای اشغالگر و شهرک سازی خواهد بود. دستیاران برگه به ​​زودی بیرون می آید.

پیش از این وزارت بهداشت فلسطین از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به این اردوگاه خبر داده بود. نور شمس در طول در شمال کرانه باختری، 5 مبارز فلسطینی به شهادت رسیدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=341908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.