افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
4

خون شما به اندازه کف دستتان کوچک است و نمی دانید کدام پرده خوب است؟ این سبک هم شیک و هم بزرگ است.

  • کد خبر : 118590
خون شما به اندازه کف دستتان کوچک است و نمی دانید کدام پرده خوب است؟  این سبک هم شیک و هم بزرگ است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- در دکوراسیون منزل بسیاری از عناصر از نظر کاربری و زیبایی مهم و تاثیرگذار هستند. مثلا آباژور داشته باشی یا نداشته باشی فرقی نمی کند، اما اگر یخچال یا بنزین نداشته باشی، زندگی واقعاً فاجعه است. یکی دیگر از عناصر مهم در خانه ما پرده […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- در دکوراسیون منزل بسیاری از عناصر از نظر کاربری و زیبایی مهم و تاثیرگذار هستند. مثلا آباژور داشته باشی یا نداشته باشی فرقی نمی کند، اما اگر یخچال یا بنزین نداشته باشی، زندگی واقعاً فاجعه است. یکی دیگر از عناصر مهم در خانه ما پرده ها هستند. حتی در خانه‌های خارجی، که بسیاری از ما مانند خودمان به پرده‌ها اعتقاد نداریم، آنها را باز می‌کنند، زیرا این باعث ایجاد حریم خصوصی می‌شود و مانع از آن می‌شود که هرکسی که از آنجا می‌گذرد ببیند چه اتفاقی در خانه می‌افتد. علاوه بر ایجاد خلوت برای خانواده، زیبایی خاص و تاثیرگذاری در چیدمان نیز دارد. ما ایرانی ها به این قسمت از خانه و ترکیب آن با مبلمان یا فرش اهمیت زیادی می دهیم و از آنجایی که سبک خاص و مجللی داریم معمولا از پرده های چاپی استفاده می کنیم.

البته همانطور که گفتیم تجمل گرایی جنبه منفی ندارد و هر کشوری مردمان خاص خود را دارد و سبک سنتی و طرح دار یکی از ویژگی های زیبای ما ایرانیان است. اما اگر بخواهیم پرده ها را با جزئیات بیشتری ببینیم باید بگوییم که امروزه بسیاری از خانه ها کوچک هستند و خانم های خانه دار در خانه می مانند. اگر این سوال در ذهن شماست حتما مقاله ما را دنبال کنید تا ببینید و بدانید.

چه پرده هایی می توانند بهترین پرده برای یک خانه کوچک باشند؟

خب در کل باید سعی کنیم در فضاهای کوچک چیزی اضافه نکنیم و از اشباع شدن محیط با جزئیات زیاد خودداری کنیم. زیرا از نظر بصری این مدل بزرگتر و جادارتر به نظر می رسد و در نهایت حس بهتری به ما می دهد.

بنابراین بهتر است از تورهای سبک و ساده ترجیحا بدون دامن استفاده کنید که مدل های آن در سبک مدرن جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص می دهند. استفاده از پرده های سوراخ دار برای خانه های کوچک نیز توصیه می شود که مشکلات را برطرف می کند. توجه داشته باشید که اگر به کرکره غلتکی علاقه دارید باید از طرح های ساده و رنگ های تند استفاده کنید.

iranbanou2002258-1

پرده خیره کننده برای عاشقان مد.

امروزه پرده های پنجه ای یکی از محبوب ترین مدل های پرده هستند که ساختاری ساده و شیک دارند. نصب این نوع پرده بسیار آسان است و به راحتی قابل شستشو است، بنابراین این دو گزینه دقیقاً مشکلاتی هستند که بسیاری از پرده ها را آزار می دهند و سبک پنجه ای راحت ترین است. این سبک از پرده ها تقریباً برای همه فضاها جواب می دهد و از آنجایی که نیاز به پارچه کمی دارد، هزینه کمتری در جیب شما خواهد داشت!! میدونی همه چی گرونه! پرده های سوراخ دار از دو قسمت اصلی یعنی حلقه و پارچه تشکیل شده اند که تنوع زیادی دارند. پرده های پانچی نیز ماندگاری بالایی دارند.

3424820

پرده شاتر را پیدا کنید

اگر سبک طراحی شما مدرن است، پرده های کرکره ای ممکن است یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشند. یکی از ویژگی های مهم و کاربردی کرکره ها قابلیت تنظیم نور است، چیزی که همه پرده ها از آن برخوردار نیستند. به راحتی می توانید شدت نور را به دلخواه تنظیم کنید و فضا را تاریک یا روشن کنید. می توانید آن را در حالت نیمه روشن هم قرار دهید و دیدیم که برای ادارات بسیار استفاده می شود. پرده های کور هم دستی و هم برقی هستند که هم با کنترل از راه دور و هم به صورت دستی قابل کنترل هستند و این نکته جذاب آن است. دو نوع کرکره افقی و عمودی وجود دارد که امروزه بیشتر از افقی در منازل استفاده می شود.

Capture2-13-1030x708

پرده های سایه دار و پرده دوبل؛ آیا نام او را می دانستید؟

یکی از ساده ترین انواع پرده برای فضاهای مدرن و کوچک، پرده سایه است که از یک لایه پارچه و یک زنجیر یا باتومی تشکیل شده است. این سبک پرده به راحتی با استفاده از زنجیر بالا و پایین می شود و شما را به سطح دلخواه می رساند. پارچه پرده سایه ضخامت های مختلفی دارد که هر کدام مقدار مشخصی نور را جذب می کنند. این مدل پرده می تواند لوگو یا تصاویر شما را نیز چاپ کند. تنها راه تنظیم نور پنجره های کور بالا و پایین بردن آنهاست که هم به صورت دستی و هم مانند کرکره کنترل می شود.

پرده های دو رنگ همانطور که از نامشان پیداست این پرده ها دارای دو لایه پرده هستند. این دو لایه می توانند به طور مستقل کار کنند و سطح نوردهی آنها متفاوت است. معمولاً پارچه لایه زیرین نازک و لایه رویی ضخیم تر است. به این نوع پرده ها به دلیل سبکی که دارند، پرده های روز و شب نیز نامیده می شوند. تفاوت اصلی پرده های پرده دوبل با پرده های گورخری این است که در این حالت می توانید نور را بدون حرکت دادن پرده تنظیم کنید.

DSC1832




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=118590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.