افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

خوش اخلاقی رمز موفقیت پیامبر اسلام (ص) بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 363980
خوش اخلاقی رمز موفقیت پیامبر اسلام (ص) بود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله محسن ابراهیمی یکشنبه شب در مراسم جشن هفته وحدت که در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: اولین وظیفه ما در قبال رسول گرامی اسلام است.ص) شناخت پیامبر(ص)ص) و در این مورد، شناخت شناسنامه کافی نیست، بلکه خصوصیات پیامبر(ص) است.ص) درست بدانند وی اعلام کرد که رسول […]

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله محسن ابراهیمی یکشنبه شب در مراسم جشن هفته وحدت که در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: اولین وظیفه ما در قبال رسول گرامی اسلام است.ص) شناخت پیامبر(ص)ص) و در این مورد، شناخت شناسنامه کافی نیست، بلکه خصوصیات پیامبر(ص) است.ص) درست بدانند

وی اعلام کرد که رسول گرامی اسلام (ص)ص) وی دارای ویژگی های مشترکی با سایر پیامبران بود، افزود: یکی از ویژگی های خاص پیامبر اسلام استص) آنها خاتم پیامبران هستند و دینشان جهانی و جاودانه است.

آیت الله ابراهیمی تصریح کرد: دستور قرآن کریم این است که از رسول اسلام پیروی کنیم.ص) پس تا زمانی که نتوانیم این وجود مبارک را بشناسیم، نمی توانیم از او الگو بگیریم.

وی ادامه داد: ما رسول گرامی اسلام (ص) را داریم.ص) ما ایمان داریم و ایمان ما باید با دانش پیوند خورده باشد، زیرا اگر این اتفاق نیفتد، دین ما مانند دین ایمانداران مسیحیت خواهد بود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بعد از ایمان و علم باید ولایت پیامبر اسلام را دنبال کرد.ص) رسول گرامی اسلام را بپذیریم و دوست بداریم.ص) ما هم آن را در دل خود نگه داریم.

آیت الله ابراهیمی تصریح کرد: اطاعت از دیگر واجبات ما در قبال رسول گرامی اسلام است.ص) و این اطاعت در زمان حیات پیامبر بی نظیر بود.ص) خیر، اما دستورات و سنت پیامبر اسلام نیز در این زمان باید رعایت شود.

وی ادامه داد: با توجه به بیانات رسول گرامی اسلام (ص)ص) هر کس شب از خواب بیدار شود اما درد و اندوه مظلوم را احساس نکند مسلمان نیست، پس در این عصر باید به یاری مردم قهرمان فلسطین و غزه بشتابیم.

امام جمعه میناب تاکید کرد: اگر می خواهیم در همه امور به موفقیت برسیم باید از پیامبر اسلام پیروی کنیم.ص) آن را الگوی خود قرار دهیم

وی خاطرنشان کرد: پیامبر (ص)ص) آنها با مردم مهربان بودند، پس مدیران جامعه اسلامی نیز باید با مردم مهربان باشند، زیرا فرمان خدا رحمت بر مردم است و اگر به مردم سخت بگیریم، مردم از ما پراکنده می شوند.

آیت الله ابراهیمی تاکید کرد: رمز موفقیت رسول گرامی اسلام استص) این اخلاق خوب او بود که باعث شد مردم جزیره را تسخیر کند. اعراب در زمان خود انسانهای خداپسند خلق کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=363980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.