افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

خوشحالم که مربی بزرگی به استقلال آمده است.

  • کد خبر : 408869
خوشحالم که مربی بزرگی به استقلال آمده است.

آفتاب نیوز: این مربی اهوازی که به طور موقت جایگزین جواد نکونام شده بود در سه بازی هدایت آبی ها را بر عهده داشت. دیداری که استقلال با ارائه یک بازی نزدیک در نهایت به رقیب عربستانی و ستاره های معروفش باخت. اکنون بختیاری زاده درباره دوران فعالیت خود در استقلال توضیح مختصری می دهد: […]

آفتاب نیوز:

این مربی اهوازی که به طور موقت جایگزین جواد نکونام شده بود در سه بازی هدایت آبی ها را بر عهده داشت. دیداری که استقلال با ارائه یک بازی نزدیک در نهایت به رقیب عربستانی و ستاره های معروفش باخت.

اکنون بختیاری زاده درباره دوران فعالیت خود در استقلال توضیح مختصری می دهد: پس از تقریبا یک ماه تلاش با همکارانم در باشگاه استقلال، این امانت را به آقای موسیمان می سپارم. زمانی که او به اردوی ما در دبی ملحق شد با هم آشنا شدیم و خوشحالم که استقلالی ها فردی با این همه شخصیت را به عنوان سرمربی انتخاب کردند. من تواضع را در رفتار آقای مسیمان می دیدم و برای من به عنوان یک مربی جوان رفتار او جالب بود. برای او و تیم محبوبم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این فصل در کنار هم عاقبت بخیری داشته باشیم.

بختیاری زاده درباره دوران فعالیت خود در استقلال نیز توضیح می دهد: زمانی که به استقلال آمدم به دلیل شرایط و مشکلاتی که تیم پشت سر گذاشته بود، به هر حال روحیه خوبی در بین بازیکنان و کل تیم وجود نداشت و میس کوشش بر اساس جو بهتر استقلال بود و البته فکر می کنم این اتفاق با کمک خود بچه ها افتاد و الان تیم نسبت به قبل شرایط بهتری دارد. علاوه بر بعد ذهنی، آنچه را که در فوتبال مورد علاقه ام بود، در بعد فنی هم پیاده کردم و سعی کردیم تیمی ایجاد کنیم که تهاجمی در زمین بازی کند و تغییرات فنی نیز بر همین اساس انجام شد.

انتقاد جدی از سهراب به دیدار مقابل ذوب آهن برمی گردد. او می گوید: قبل از بازی مقابل النصر به بازیکنان گفتم سعی کنید از بازی لذت ببرید و نگران باخت نباشید. به همین دلیل بازی با ریخته گری آهن نیز با همین فلسفه انجام می شد. مواقعی وجود دارد که شما به عنوان یک تیم باید وارد یک مشکل شوید و باید ریسک کنید و من فکر می کنم بازی Iron Smelter این ویژگی را برای ما داشت. البته در آن مسابقه بدشانس بودیم و نتیجه عادلانه نبود. با این حال فکر می کنم باعث شد در دیدار مقابل النصر با تمرکز، سازماندهی و کیفیت بیشتری بازی کنیم و فکر می کنم حتی شانس برد در این دیدار را داشتیم که مطمئنم در دیدارهای بعدی استقلال این اتفاق خواهد افتاد.

سهراب می گوید در بین تیم هایی که طبق برنامه لیگ بازی خود را به تعویق انداختند و حالا وارد فاز فشرده می شوند، نه سپاهان و نه پرسپولیس در آسیا به موفقیت نرسیدند و مقابل حریف شکست خوردند. بنابراین اینطور نیست که آنها از این تعویق بازی نفعی ببرند و در نهایت نظر من این بود که باید اینطور شود و این موضوع از جانب کسی به من تحمیل نشده است و حقیقت این است که من انتظار ندارم. از خودم و تیم من برای انجام مسابقات، بیایید یک قدم به عقب برگردیم و همه چیز را به بعد موکول کنیم. همانطور که گفتم، گاهی اوقات باید خیلی تلاش کرد.

سهراب همچنین در پایان می گوید: از مدیران باشگاه بابت اعتمادی که به من داشتند و همچنین به همه کسانی که در این مدت کوتاه بدون هیچ چشمداشتی به ما کمک کردند تا بتوانیم شرایط تیم را ساماندهی کنیم و تیم را برای حضور آماده کنیم. در این سه بازی بیایید رقابت کنیم، متشکرم تمام تلاش من و گروهی که در این مدت کوتاه در کنارم بود موفقیت و سربلندی استقلال بود. شاید بتوانیم نتایج بهتری بگیریم اما به شخصه به آینده تیم و موفقیت در بازی های بعدی امیدوارم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.