افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

خوزستان را برای بارندگی های آینده آماده کنیم

  • کد خبر : 407374
خوزستان را برای بارندگی های آینده آماده کنیم

به گزارش رکنا از نوزستان؛ مرتضی بهداروندی روز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه ها اظهار داشت: 320 نیروی راهداری در قالب 30 گشت برای مقابله با بحران های احتمالی در محورهای استان به ویژه مناطق کوهستانی مستقر می شوند. وی با اشاره به تامین 350 دستگاه ماشین آلات راهداری در استان، تصریح کرد: […]

به گزارش رکنا از نوزستان؛ مرتضی بهداروندی روز چهارشنبه در گفت و گو با رسانه ها اظهار داشت: 320 نیروی راهداری در قالب 30 گشت برای مقابله با بحران های احتمالی در محورهای استان به ویژه مناطق کوهستانی مستقر می شوند.

وی با اشاره به تامین 350 دستگاه ماشین آلات راهداری در استان، تصریح کرد: علاوه بر تامین نیرو و ماشین آلات راهداری، کار پاکسازی و پاکسازی 100 پل با اولویت نقاط خطر سیل در استان نیز توسط راهداری انجام شد. نیروها

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: مردم و رانندگان می توانند به صورت 24 ساعته و 7 روزه از وضعیت جوی جاده ها و وضعیت تردد در محورهای استان استعلام کنند یک هفته از طریق تماس با شماره و سامانه اینترنتی سایت 141 مرکز مدیریت راه.

بهداروندی بیان کرد: وی همچنین از مردم خواست در صورت مشاهده عوامل تخریب یا مشکل در جاده ها مراتب را به مرکز مدیریت راه های استان اطلاع دهند تا ماموران و گشت های راهداری نسبت به رفع نواقص احتمالی جاده اقدام کنند.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای نسبت به ورود دو موج بارندگی از اواخر هفته جاری تا ابتدای هفته آینده هشدار داد. با توجه به توصیه سطح زرد در 30 اکتبر و تاکید بر صحت آن، پیش بینی می شود فعالیت سامانه بارشی تا اواخر روز پنجشنبه با ورود موج دوم بارشی از اواخر روز جمعه ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.