افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

خوزستان دارای 520 حوزه امتحانی است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 268805
خوزستان دارای 520 حوزه امتحانی است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی ظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان اظهار داشت: در حال حاضر آموزش و پرورش وظیفه برگزاری آزمون های مختلف را بر عهده دارد که یکی از آنها آزمون معلمان است که از این حیث 2 هزار و 290 نفر باید در آزمون شرکت کنند. در […]

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی ظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان اظهار داشت: در حال حاضر آموزش و پرورش وظیفه برگزاری آزمون های مختلف را بر عهده دارد که یکی از آنها آزمون معلمان است که از این حیث 2 هزار و 290 نفر باید در آزمون شرکت کنند. در این مرحله ارزیابی و در مراکز انتخاب شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: آموزش و پرورش استان با ظرفیت نیروهایش با استفاده از فضایی که در اختیار دارد انجام می شود، هرچند با انجام این کار مشکل نیروی انسانی در آموزش و پرورش حل نمی شود اما بخشی از آن را پوشش می دهد.

وی قسمت دیگر را امتحانات نهایی پایه های 10 تا 12 اعلام کرد و اظهار داشت: چالش های پیش آمده در سیستم یک سری مشکلات را برای دانش آموزان ایجاد کرد و در نهایت مقرر شد امتحانات با تاخیر برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه این استان دارای بیشترین حوزه امتحانی در کل کشور است، اظهار داشت: خوزستان دارای 520 حوزه امتحانی است که نیازمند امکانات و تجهیزات زیادی از جمله سیستم های سرمایشی، دوربین های مدار بسته و تلفن همراه است. یابامضا کردن یاباو قدرت زیادی دارد و …

حبیبی ادامه داد: 120 هزار دانش آموز خوزستانی در پایه های 10، 11 و 12 در امتحان نهایی شرکت می کنند و همچنین 20 هزار دانش آموز بازیابی معدل نیز باید رتبه بندی و کارت دریافت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: در حال حاضر دانش آموزان خوزستانی کارت آزمون را دریافت کرده اند و برخی که نیاز به ایجاد سابقه یا تعمیر معدل خود دارند موفق به دریافت کارت نشده اند و امیدواریم مشکلات آنها برطرف شود. با اقدامات انجام شده

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش جایگاه خود را از دست می دهد و مدارس در کانون توجه قرار گرفته اند، گفت: دانش آموزان چاره ای جز رفتن به مدرسه نداشتند، اما اکنون با تحول بزرگی که در آموزش و پرورش در حال رخ دادن است به کلاس درس اقتدار و محوریت بخشیده است. ، مدرسه و معلم می شود که دانش آموزان باید پیشرفت خود را از این مکان پیدا کنند.

حبیبی گفت: به زودی تست کیفی انجام می شود و پس از آن تست دبیری خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=268805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.