افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی را دارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 241151
خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی را دارد – پرسپولیس نیوز

از نگاه پیشکسوت پرسپولیس، تیم تحت هدایت اسمار لوس ویرا اولین فرصت قهرمانی در لیگ برتر را دارد. محمود خوردبین درباره پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان و برخی انتقادات به عملکرد فنی پرسپولیس در این بازی گفت: پسرها در این بازی تمام تلاش خود را کردند و مهم این بود که پرسپولیس سه امتیازی شد. نباید […]

از نگاه پیشکسوت پرسپولیس، تیم تحت هدایت اسمار لوس ویرا اولین فرصت قهرمانی در لیگ برتر را دارد.

محمود خوردبین درباره پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان و برخی انتقادات به عملکرد فنی پرسپولیس در این بازی گفت: پسرها در این بازی تمام تلاش خود را کردند و مهم این بود که پرسپولیس سه امتیازی شد. نباید فراموش کنیم که ملوان یکی از قدرتمندترین و با کیفیت ترین تیم های لیگ امسال است و مهدی تارتار هم تیم بسیار خوبی را جمع آوری کرده است. این یکی از بازی های سخت پرسپولیس بود که خوشبختانه با سه امتیاز به پایان رسید. گاهی ممکن است تیمی با چالش مواجه شود و پیشرفت بازی مطابق میل او پیش نرود اما مهم این بود که پرسپولیس سه امتیاز را کسب کرد.

وی با اشاره به عملکرد مثبت عثمر در پرسپولیس تصریح کرد: اگر در آن زمان مربی جدیدی بیاید قطعا زمان می برد و ممکن است پرسپولیس آسیب ببیند. به نظر من انتخاب اسمار بهترین تصمیم بود چرا که تیم را می شناختم و مشخص است که پرسپولیس با انتخاب این مربی نتایج خوبی گرفت و فوتبال تهاجمی از خود به نمایش گذاشت. بازیکنان هم رابطه خوبی با این مربی دارند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به رقابت فشرده این تیم با استقلال برای کسب عنوان قهرمانی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: پرسپولیس فصل گذشته با چنین شرایطی مواجه شد و اگرچه خیلی ها فکر نمی کردند این تیم قهرمان شود اما توانست کار بزرگی انجام دهد. پرسپولیس تیمی است که روزهای سختی را پشت سر می گذارد و فکر می کنم امسال اولین فرصت قهرمانی محسوب می شود.

مدیرعامل سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره مصاحبه برخی بازیکنان و مربیان استقلال مقابل قرمزها گفت: این مشکلات برای اولین بار پیش نمی آید. البته پرسپولیسی ها به این مسائل توجهی ندارند و کارشان را در زمین انجام می دهند. آنها می دانند که باید در زمین صحبت کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)