افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

خوردبین: پرسپولیس خانه اول و آخر کریم است/به گاریدو اعتماد و ایمان دارم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 401041
خوردبین: پرسپولیس خانه اول و آخر کریم است/به گاریدو اعتماد و ایمان دارم – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از بازگشت کریم باقری به این باشگاه ابراز خرسندی کرد. محمود خوردبین در گفت و گو با برنا با اشاره به شرایط فعلی پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و رفته رفته به روزهای اوج و شرایط ایده آل خود می رسد. در دو دیدار ابتدایی تیم […]

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از بازگشت کریم باقری به این باشگاه ابراز خرسندی کرد.

محمود خوردبین در گفت و گو با برنا با اشاره به شرایط فعلی پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و رفته رفته به روزهای اوج و شرایط ایده آل خود می رسد. در دو دیدار ابتدایی تیم با مشکلات هماهنگی مواجه بود که به مرور زمان این مشکل برطرف شد و وضعیت ما در جدول خوب است و به زودی می توانیم به بالای جدول برسیم.

حضور خوان کارلوس گاریدو، سرمربی این فصل خودنمایی کرد: گواردیو مربی خوبی است و من به او اعتماد دارم. با اینکه مدت زیادی از حضور این مربی نمی گذرد اما ثابت کرده مربی خوبی است و شناخت نسبتا کاملی از فوتبال ایران و پرسپولیس پیدا کرده است. به هر حال من به آینده او در پرسپولیس خوشبین هستم.

مشاور مدیرعامل پرسپولیس در خصوص نتایج نه چندان مطلوب این تیم در لیگ الیت تصریح کرد: به هر حال شرایط لیگ ایران و لیگ نخبگان کمی متفاوت است اما مطمئنم مشکل ما در این بازی ها این است. موقت است در بازی مقابل الاهلی واقعا مستحق باخت یا باخت نبودیم و در بازی دوم مقابل پاختاکور شرایط نامساعد زمین و بارش باران روی کیفیت کار فنی ما تاثیر زیادی گذاشت. به هر حال امیدوارم با بازی مقابل السد قطر طلسم بدشانسی ما در آسیا شکسته شود و بتوانیم نمایش ها و نتایج خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

خوردبین در خصوص بازگشت کریم باقری به جمع قرمزپوشان گفت: پرسپولیس خانه کریم باقری است و او به خانه بازگشته است. کریم بازیکن بزرگی بود و به عنوان مربی در سال های اخیر دستاوردهای خوبی کسب کرده است. علاوه بر بحث فنی و فوتبالی، حضور باقری در پرسپولیس وزنه روحی و روانی خوبی برای گروه ما محسوب می شود و همه اعضای تیم از بازگشت او به گروه خود خوشحال هستند. در این راه مدیران باشگاه به ویژه رضا درویش تلاش زیادی برای تحقق این خواسته هواداران کردند.

وی ادامه داد: کریم باقری در این مدت پیشنهادات زیادی از تیم های دیگر داشت اما می دانستیم که اینجا خانه اول و آخر اوست و کریم به جز پرسپولیس به تیم دیگری نمی رود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس برای تکرار موفقیت های خود نیازمند حمایت هواداران و پیشکسوتان خود است. امیدوارم این حمایت ها همیشه از تیم و باشگاه انجام شود تا بتوانیم قهرمانی ها و موفقیت های خود را در فصل جاری تکرار کنیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)