افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
7

خوردبین: قهرمانی دست ماست/ محمد خانی: پرسپولیس در هر دو جام مدعی است

  • کد خبر : 19994

پیشکسوت پرسپولیس می گوید دیدار با استقلال در فینال جام حذفی جذابیت بیشتری خواهد داشت. محمود خوردبین، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که برای تماشای دیدار پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی آمده بود، در خصوص وضعیت شیرهای سرخ گفت: خدا را شکر شرایط خوب است و انشاالله از زمین مسابقه خارج می شوند. . . با […]

پیشکسوت پرسپولیس می گوید دیدار با استقلال در فینال جام حذفی جذابیت بیشتری خواهد داشت.

محمود خوردبین، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که برای تماشای دیدار پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی آمده بود، در خصوص وضعیت شیرهای سرخ گفت: خدا را شکر شرایط خوب است و انشاالله از زمین مسابقه خارج می شوند. . . با برد امروز

وی ادامه داد: قهرمانی در دستان ماست و باید در دیدارهای باقی مانده پیروز شویم. 100% می توانیم جام حذفی را ببریم. بازی در فینال با استقلال جذاب تر خواهد بود.

ناصر محمدخانی پیشکسوت پرسپولیس هم در مورد شرایط این تیم قبل از بازی با پیکان گفت: شرایط خوب است چون سرنوشت قهرمانی در دستان ماست. برای کسب عنوان قهرمانی باید 3 بازی باقیمانده را ببریم. قبل از بازی با استقلال گفته بودم که قهرمانی به بازی با این تیم بستگی دارد، خدا را شکر این اتفاق افتاد.

وی که در آن زمان بهترین گلزن پرسپولیس بود، افزود: سبک فوتبال کمی تغییر کرده است، شما با بازیکنان می گویید مرد به مرد و گاهی اوقات هافبک ها به مهاجمان خوب غذا نمی دهند، برخی از بازیکنان جوان هستند. و هنوز در ابتدای راه هستند و می توانند تحت تاثیر مخاطب قرار بگیرند.

محمد خانی درباره تلفات و شکایت های اخیر استقلالی ها از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تصریح کرد: خود پیکانی ها قبول کردند که این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار شود. هیچ چیز در فوتبال قطعی نیست. در این دیدار سپاهان و ملوان فکر نمی کردم سپاهان امتیاز از دست بدهد و ملوان خیلی خوب فوتبال بازی کند. الان پرسپولیس یک امتیاز جلوتر است و به نوعی قهرمانی در دست ماست.

پیشکسوت پرسپولیس درباره مسابقات جام حذفی نیز گفت: ابتدا تکلیف لیگ و مسابقات قهرمانی پرسپولیس را مشخص کنیم. ما همچنین برنامه های حذف داریم. برای ما مهم نیست که مقابل استقلال یا هر تیم دیگری بازی کنیم زیرا مهم قهرمانی در هر دو جام است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.