افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

خود را برای تغییرات نظارتی پس از انتخابات 2024 آماده کنیم

  • کد خبر : 406561
خود را برای تغییرات نظارتی پس از انتخابات 2024 آماده کنیم

با نزدیک شدن به روز انتخابات در ایالات متحده، محیط نظارتی برای دارایی های دیجیتال همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و اکثر کارشناسان اکنون بر این باورند که صرف نظر از نتیجه انتخابات، سرمایه گذاران باید برای تغییرات نظارتی در سال 2025 آماده باشند. ایالات متحده در آستانه انتخابات است و محیط […]

با نزدیک شدن به روز انتخابات در ایالات متحده، محیط نظارتی برای دارایی های دیجیتال همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و اکثر کارشناسان اکنون بر این باورند که صرف نظر از نتیجه انتخابات، سرمایه گذاران باید برای تغییرات نظارتی در سال 2025 آماده باشند.

ایالات متحده در آستانه انتخابات است و محیط نظارتی دارایی های دیجیتال هنوز پر از پیچیدگی و عدم اطمینان است. صرف نظر از اینکه چه کسی در انتخابات پیروز می شود، تغییرات مقرراتی در سال 2025 اجتناب ناپذیر است و سرمایه گذاران باید خود را برای هر تغییر احتمالی آماده کنند.

در گزارش اخیر مجمع جهانی اقتصاد (WEF) در مورد رویکردهای جهانی به مقررات ارزهای دیجیتال، اشاره شد که ایالات متحده بیشتر متکی به اقدامات اجرایی است تا سیاست های شفاف! این رویکرد رشد و نوآوری را پیچیده می کند، به ویژه در مقایسه با چارچوب ساختار یافته MiCA (بازارهای دارایی های رمزنگاری شده) در اتحادیه اروپا. چارچوب MiCA یک نقشه راه برای مشارکت در سطح منطقه ای در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد. این عدم قطعیت به ویژه برای حوزه مالی غیرمتمرکز (DeFi) حیاتی است، جایی که یک رویکرد اجرای دقیق تأثیر مخربی بر نوآوری داشته است. به عنوان مثال، بسته شدن پرونده ConsenSys بدون اتهام توسط SEC، اگرچه یک پیروزی کوتاه مدت برای پروژه های DeFi مبتنی بر اتریوم است. عدم ثبات و یکپارچگی نظارتی را نیز برجسته می کند

البته، عدم قطعیت نظارتی فرصت ها و همچنین ریسک را ایجاد می کند، زیرا موسسات مالی سنتی (TradFi) ورود خود را به دنیای دارایی های دیجیتال افزایش می دهند. این شرکت‌های سنتی به دلیل استراتژی‌های قوی و تجربه طولانی در برخورد با مقررات پیچیده، آمادگی بهتری نسبت به شرکت‌های کریپتو کوچک‌تر دارند.

وقتی بازیگران بزرگ محصولاتی مانند ETF بیت کوین و وجوه توکن شده ارائه می کنند، شرکت های نوآوری که فاقد تخصص لازم در زمینه نظارتی هستند ممکن است خود را تحت فشار قرار دهند مگر اینکه خود را با چارچوب های جدیدی مانند استاندارد استیبل کوین که شفافیت، انعطاف پذیری عملیاتی و پشتوانه ارزی را ارائه می دهد، هماهنگ کنند. بگذارید آنها را تنظیم کنند! استاندارد استیبل کوین به شرکت‌ها پیشنهاد می‌کند که شفافیت بیشتری در فعالیت‌های خود داشته باشند، مقاومت و ثبات عملیاتی بیشتری از خود نشان دهند و از دارایی‌های دیجیتال خود حمایت مالی کافی داشته باشند.. اگر شرکت ها از این اصول پیروی کنند، احتمالاً در دنیای مالی دیجیتال موفق تر خواهند بود.

رهبران G20 و چارچوب جهانی برای گزارش دارایی های رمزنگاری شده

چنین مدلی می تواند به سایر نوآوران کمک کند تا به قوانین پایبند باشند و رشد و پذیرش آنها را تسریع کنند. برای سرمایه گذاران نهادی، داشتن یک رویکرد استراتژیک بسیار مهم است. استفاده از چارچوبی مانند نردبان تنظیمی، مشابه نردبان درآمد ثابت، می تواند ریسک و فرصت را در دارایی های مختلف متعادل کند، به این معنی کهدرست مانند زمانی که در سرمایه‌گذاری‌های با درآمد ثابت وجوه در زمان‌های مختلف و با نرخ‌های متفاوت توزیع می‌شود، در اینجا نیز وجوه در دارایی‌های متفاوتی که تابع قوانین و مقررات گوناگونی است، توزیع می‌شود. به این ترتیب با تطبیق ریسک‌های مختلف با قوانین هر بخش، هم می‌توانند از فرصت‌های سودآور بهره ببرند و هم ریسک‌ها را کنترل کنند:

  • ورودی های جدید TradFi: محصولاتی مانند ETF های بیت کوین و وجوه توکن شده که مطابقت با مقررات را نشان داده اند.
  • نوآوری های پردازش پرداخت: بررسی استیبل کوین های تنظیم شده یا پروژه های پرداخت مرتبط که دارای ذخایر شفاف و حاکمیت مناسب هستند، مانند استیبل کوین های تنظیم شده نیویورک مانند Paxos و GMO-Z.com Trust.
  • مبتکران: تخصیص سرمایه به پروژه های نوظهور بلاک چین با پتانسیل بالا که توانایی انطباق با تغییرات نظارتی را دارند.

با تغییرات نظارتی پیش رو، چه به دلیل نتیجه انتخابات و چه به دلایل دیگر، سرمایه گذاران باید به آن مراجعه کنند سبدهای رمزنگاری متنوع تر آن را حرکت دهید شامل TradFi و نوآوران چابک یعنی شرکت ها، پروژه ها یا افراد نوآور در زمینه های مختلف، به ویژه فناوری و مالی.که در مواجهه با تغییرات بازار یا مقررات جدید توانایی عمل سریع و با انعطاف بالا را داشته باشند. این نوآوری‌ها معمولاً شامل ایده‌ها، محصولات یا خدماتی است که به سرعت به بازار عرضه می‌شوند و در پاسخ به شرایط متغیر بهینه می‌شوند.

در نهایت، ایالات متحده باید رویکرد اجرایی خود را تغییر دهد قوانین مترقی تر سازگاری در غیر این صورت، رقابت خود را در برابر رژیم های نظارتی پیشرفته تر در اروپا و آسیا از دست خواهد داد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-22 18:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.